Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Dysestr. 34 Pict 3 på 1600 std. m

Tags:
No tags yet.

(permalink) OrangeBug Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hvad er de optimale dyser:

Hoveddyse (Main Jet)
Auxiliary Fuel Jet
Pilot (Aux.idle) Jet
Air Correction Jet

8O
-------------------------------------------
Et gammelt legebarn
(permalink) OrangeBug Member
Skrev for 20 years siden | | | |
QUE ???
-------------------------------------------
Et gammelt legebarn
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hoveddyse 137,5-145
Ellers std.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) OrangeBug Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:52f2aec0da="Frank_Andersen"]Hoveddyse 137,5-145
Ellers std.[/quote:52f2aec0da]

Alle steder jeg kan finde står der 127,5 -130 for en 1600 motor. Jeg har en 130 vil det være OK at køre med den ?

Min Air correction jet er 85, men burde være 75-80 - hvad betyder det i praksis hvis den er for stor ?? 8)
-------------------------------------------
Et gammelt legebarn
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hvis du har data, hvorfor spørger du så ?
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) OrangeBug Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:4c8a2c6c66="Frank_Andersen"]Hvis du har data, hvorfor spørger du så ?[/quote:4c8a2c6c66]

Ikke for at genere nogen, men jeg har først fundet dem nu efter en del søgen på nettet - fordi en nyindkøbt ekstra karburator havde en 130 hoveddyse.
Bortset fra det - kan du give mig nogle tip vedr. mine andre spørgsmål, så vil jeg blive glad :lol:
-------------------------------------------
Et gammelt legebarn
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Jeg har svaret dig samme dag som du har spurgt.
De kan sagtens variere alt efter årgang og land.
De størrelser jeg foreslog var bare det jeg selv havde brugt tidligere.
Hvis luftdysen er større eller mindre kan hoveddysen jo også være forskellig.
Luftdysen har typisk mest indflydelse ved højere omdr.
Det jeg har rodet med har jo altid været de dobbeltportede motores problem med at tage over fra tomgang. Der har det jo været hoveddysen vi har rodet med. Blandt andet.
Hvis du har kunnet finde opgivelser på 127,5-130 passer det jo meget godt med at VW selv foreslår at øge den med 10 til 137,5-140, som jeg husker.
Den optimale bestykning skal findes i et rullefelt.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.