Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  The Curbster - den motorløse skø

Tags:

(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
hahahahahaha....for helvede hvor grineren.

Selvfølgelig flytter der en ræv ind i din bil. Den har med sikkerhed nøje udvalgt din bil 8) 8) 8)


Fandme cool du har kastet dig over så stort et start-projekt!!!!!!

Cheers
Kasper
(permalink) munken Member
Skrev for 18 years siden | | | |
ja det var så lige undertegnede ovenfor
-------------------------------------------
Let it flow - let yourself go
Slow and low - that is the tempo
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:83fe3b0900="Peter_Plade"]Kan du ikke bare iføre dig samme outfit
som til Air Race? Det skræmte sgu mig!
(især det med tungen :wink: )[/quote:83fe3b0900]

Air Race.... jeg husker kun at du var nøgen, jeg var letpåklædt og med en flaske vodka i hånden samt der var nogen der vist nok tog billeder. Det med tungen husker jeg ikke.

Jeg tror faktisk ikke outfittet ville hjælpe, det er mere et tysker-fænger end ræveskramsel.

Ps. på BM #9 må outfittet frem igen - som sagt er germanlook tøser lige mig.

Mvh
Ræv-look'eren
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) dRjENSEN Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Det er eddermandme go' stil det her! (men var det ikke en ide at købe sådan et havepavillon/partytelt til 589,- i Harald Nyborg her til efteråret!?.. :wink: Det er da en billig "garage")
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:152ddfe2b2="Jvang"]jeg vil se billeder... hahhahahaaaa

jeg er helt færdig... det er præcis dette der gør dit projekt meget bedre

end vi andres :wink:[/quote:152ddfe2b2]

Ok da. Sådan ser det ud når man smider hvad man lige kan finde i haven ind i bilen.

[img:152ddfe2b2]http://img41.imagevenue.com/loc5/th_a9e_IMG_0404_Large.JPG[/img:152ddfe2b2]

[img:152ddfe2b2]http://img12.imagevenue.com/loc254/th_015_IMG_0403_Large.JPG[/img:152ddfe2b2]
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Jvang Member
Skrev for 18 years siden | | | |
du er blød... hvad med de cykler i baggrunden, den kan da også være

der!!!

mojn herfra...
(permalink) jpwest Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Køb 10 dåser billig håndværkerskum og fyr af inden i den ,det gider ræve og andet kryb ikke gnave sig ind i :lol:
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Her er hvad jeg nåede i dag inden regnen stoppede mig og jeg fik mere lyst til en god frokost (med is).

Det lykkedes ikke at få fat i bagerste tværvange så den gamle blev fixet hvilket der ikke var de store ben i.

Nu kan jeg med stolthed i stemmen sige BUNDEN ER F
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Det ser godt ud...

Nu er der ingen undskyldninger, send så de billeder... :D
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Scharling Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Et godt råd Søren...
Få den mettaliceret nu, ellers skal du til at lave rust igen på bunden med det tempo du har på :lol:
:wink:
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Så er jeg endelig nået i gang med karosseriet. (det var motiverende at der var en ræv der var flyttet ind)

[img:e7b1546964]http://img11.imagevenue.com/loc111/th_a07_IMG_0581_Medium.jpg[/img:e7b1546964]

Første problem var at de nederste skruer i døren var vokset fast og måtte bores ud, ganske simpelt.

Der er rigtigt meget rust som skal laves, men det største problem er at der i de tidlige 70
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Puha rust.

Så fik jeg skåret varmepanet ud. Det burde være nemt og lige til, men der var op til 3 lag varmepanel nogen steder og alt var svejst sammen med alle mulige små stumper som var hjemmelavede.

[img:5b006ca0c6]http://img14.imagevenue.com/loc104/th_cf9_IMG_0615_Medium.jpg[/img:5b006ca0c6]

Billedet herunder viser rimeligt godt den generelle stand på panelerne.

[img:5b006ca0c6]http://img23.imagevenue.com/loc13/th_75a_IMG_0618_Medium.jpg[/img:5b006ca0c6]

Det samme gælder A-stolpen

[img:5b006ca0c6]http://img107.imagevenue.com/loc103/th_baa_IMG_0614_Medium.jpg[/img:5b006ca0c6]

Jeg går ud fra det bedste simpelthen er at montere panelet på bunden sætte karossen ovenpå og så begynde at bygge op.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Fjels-Aircooler Member
Skrev for 18 years siden | | | |
For dælen SorenJ - denne tråd er simpelthen for underholdende!!!! Lige fra turen gennem hækken, til ræven der flyttede ind - og hatten af for dit gåpåmod! :D :D :D
-------------------------------------------


40607123 - 9620 Aalestrup
(permalink) Volle Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Du har sgu bevist éen ting; Hvor der er en vilje er der en vej, jeg beundrer sgu dit gå på mod, fortsæt i den stil, det er mega god underholdning! :wink:
(permalink) mSTIGAARD Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Godt at se at der er andre der kan lave bil under små forhold..... og uden tag over hovedet :lol: Det ser godt ud søren..... Hvor bor ræven nu så!?!?!
-------------------------------------------
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Tak for ordene drenge.

For at starte med ræven har jeg dumpet et andet projekt bag i mine forældres have så der er ræven sikkert flyttet ind. (min mor var ikke helt tilfreds da de kom hjem fra ferie og så endnu en bil i haven. Som min mor sagde "du gør det hver gang vi er på ferie" - tja, jeg kunne kun give hende ret. Nu skal jeg heller ikke have flere projketer).

Arbejdet under "små forhold" er nu fint nok når vejret er ok, men nu begynder vinteren snart og så er det satme svært at tage sig sammen til at lave noget.

Om alt er har jeg faktisk også fået lavet noget på curbstren i dag.

Jeg var sendt afsted af min kæreste for at slibe køkkenlåger (vi har nu været uden køkken i 3 måneder), men efter jeg havde røvkedet mig med det et stykke tid kunne jeg ikke modstå fristelsen. Jeg fik renset lidt flere svensker lapninger af så det nu er muligt at holde det nye varmepanel til karossen.

Ja, og så opdagede jeg lige lidt mere rust.

Der er satme lang lang vej igen, og så fik jeg heller slebet de køkkenlåger.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Skam ens forældre bor i Løgstør ,og ikke tager så tit på ferie,de bor på en nedlagt station,kunne være rigtig menge dejlige projekter,har kun et og sige forældre er et hårde prøvet foklefærd,og til kæresten,de kan lige så godt lære det fra starten ,så kan det kun blive bedre
Ps mine har aldrig holdt
(permalink) jpwest Member
Skrev for 18 years siden | | | |
How ???ikke lokket på :)
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Forleden kunne min kæreste og mig fejre at vi har været samen i 5 år. Det må være en tegn på at hun trods alt kan leve med det - selv om jeg ikke va populær da hele kabinen lå et halvt år i stuen/køkkenet i vores lejlighed.

Hun er dog på ingen måde interesseret i det hvilket nok også er grunden til hun i de 5 år kun har kørt med på motorcyklen max 15 gange.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) jpwest Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Næææ på den anden side ved hun også altid hvor hun har dig ,når du roder bil,er vel også en fordel :)
(permalink) Gert Member
Skrev for 18 years siden | | | |
:lol: :lol: :lol: Det er sku topunderholdning du leverer!
Jeg håber sandelig din kæreste har rigtig god tålmodghed og at du når alle dine projekter :wink: pøj pøj
-------------------------------------------
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
JEG HADER REPRO DELE - så er det sagt.

Egentligt er jeg færdig med bunden og den skal bare sandblæses osv. "Heldigvis" har jeg ikke haft penge til det endnu, for da jeg i dag vil skrue det ene varmepanel på bunden så karosseriet kan komme på, opdagede jeg at vinklen på donkraftbeslaget er fucked.

Det er simpelthed monteret for højt fra fabrikken således at varmepanelet ikke kan komme ned på bunden hvor det hører hjemme - det må simpelthen være målt op med en meget blød lort.

Jeg tror aldrig at jeg liver færdig med at svejse på den gamle bajle og faktisk begynder jeg at forstå at pladesmedene på mit nye arbejde kiggede underligt på mig da de hørte om min fritids interesse.

Arbejd arbejd...
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Søren Rasmussen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Ja, kender det godt søren... Det samme problem stod jeg også i da jeg lavede 59'eren. Det skal bare kældes til det passer...
-------------------------------------------
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg har gjort det at jeg har slebet et par at punktsvejsningerne til og bukket beslaget lidt. Oven i det har jeg bukket en lille smule i vinklerne på beslaget. Nu passer det og skal lige koges ordentligt past, men min kæreste kom forbi til pizza og rødvin.

Hvor meget jeg end holder at gamle biler og lugten af svejserøg, er mad, druk og damer bare bedre
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) munken Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:911f795632="SorenJ"].

Hvor meget jeg end holder at gamle biler og lugten af svejserøg, er mad, druk og damer bare bedre[/quote:911f795632]


YESS
-------------------------------------------
Let it flow - let yourself go
Slow and low - that is the tempo

Reply »

You must log in to post.