Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

((OBS)) VWMorten - evt andre kloge

Tags:
No tags yet.

(permalink) SorenJ Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Pis, billedet er for stort. Må lige komprimere det

Søren
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Neuroz Member
[quote:0685cc1560="bug_service"]hej
cab vanger er lige til at skyde ind imellem bund og karosse så det er ikke noget problem at mont dem nu ,så hvis du skal køre åbent og måske synet på et tidspunkt ville jeg nok sætte dem på nu
MVH Dennis[/quote:0685cc1560]

Helt sikkert!! jeg troede at det var noget med at erstatte de originale vanger... jeg må vist lige ringe til et reservedels lager!
tak!
[quote:d66201a5d5="SorenJ"]Hej Jonathan

Glæder mig til at se mere til dit projekt, så længe rodden bliver mere cool end den her kan det ikke gå helt galt.

Når man ser på billedet kan man ikke undgå at tænke på hvad der går galt for folk og deres projekter :roll:

Søren[/quote:d66201a5d5]

Nej det er tit jeg ser biler som jeg ikke forstår at folk har brugt penge på!! og mon ikke den bliver federe end den der!! - det håber jeg da ihvertfald i vil syntes!!! :D
Nu har der være snakket om at montere mc skærme på en vw rod. Tænkte jeg ville smide et billede på hvordan skærmproblemet kan løses.

Jeg vil mene at det faktisk ser cool ud og malet sorte vil de være mindre synlige når man kommer susende.

Blot mit bud på hvordan jeg ville gøre det...
jep helt sikkert! men det eneste som jeg tænker på mht at sætte MC skærme på er udseende.. nu hvor der kommer til at være "spor" efter de gamle skærme.. skal jeg jo på en eller anden måde lave det om så det ser rigtigt ud.. :S
[quote:c557779727="Neuroz"]jep helt sikkert! men det eneste som jeg tænker på mht at sætte MC skærme på er udseende.. nu hvor der kommer til at være "spor" efter de gamle skærme.. skal jeg jo på en eller anden måde lave det om så det ser rigtigt ud.. :S[/quote:c557779727]

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med "spor" men er det skruehullerne til skærmene?

Er det skruehullerne er den nemme metode vel at svejse dem lukket og slibe så det ikke kan ses at de har været der. Er du mere ambitiøs må du jo igang med at bukke plade til så det passer til krumningen og så skære det gamle stykke med skruerne/skærmmontering ud.
både og... der er jo også buerne udaf som jeg tænkte på at lave lidt om på..... måske.. ;)
du kan se på der hvor skærmene har siddet - er der nogen buer udaf som ikke er så pæne at se på..
(permalink) Anonym Member
Hej neuroz, som andre før har gjort opmærksom på så findes der en ganske god side for inspiration, volksrods.com, hvor der faktisk er et par stykker i gang med at ombygge 1302 og en 1303 til skærmløse rods. Her er lige et link til den ene: http://volksrods.com/forums/index.php?showtopic=5278
(permalink) Anonym Member
Ja jeg har godt set siden.. der er helt klart en masse at se efter.. Jeg vil egentligt gerne vide hvad folk i danmark syntes om projektet - at skære skærmene eller lave om på karossen er jo ikke svært.. det er mere et spørgsmål om folk tror det er lovligt!! vi vil jo helst kunne syne den bagefter....
(permalink) ploug Member
Skrev for 19 years siden | | | |
er der sket noget mere med projektet !!!

og en åben garage dag lyder sgu som en god ting :-)

mobil nr: 22-26-03-12

Reply

You must log in to post.