Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

HJ

Tags:
No tags yet.

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
[quote:33e7a8b401="Frank_Andersen"]Bornholmers liste er meget god.
Bortset fra en klassisk fejl. Politikerne snakker om CO2, en ugiftig luftart man har fundet på at lægge afgift på, vi andre måler CO, det er nemlig giftig.
Politikerne ved heller ikke at der kommer mere CO2 ud af en motor med katalysator, end en uden. Men næsten ingen CO. De snakker bare.
Det er i øvrigt ikke så svært at få en bil godkendt. På en gammel bil, kan det være nødvendigt at gennemrestaurere den efter 20-30 års mishandling. Men derefter kan en hobbybil sku´da altid godkendes. Herregud, et syn er lovens minimumskrav. Er der hobbybiler der er så dårlige ? Jeg forstår det ikke.
I øvrigt er der ingen regler om 5 cm ratslør eller 7 tænder på håndbremsen.
Der må ikke være "væsentligt slør" og håndbremsen skal kunne holde bilen på en 18% stigning ved fuld læs. Med anhængertræk 12% ved fuld vogntogsvægt.
Vi syner mange biler med en stram håndbremse, den virker bare ikke ude i hjulene.[/quote:33e7a8b401]jaja Frank :P kemi er så ikke min bedste egenskab.
jeg er bare dumpet på den måling en gang - så husker man det jo i fremtiden 8O
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Neofler181 Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Hey frank
Jeg har monteret spindlerne i venstre side! kan ikke montere i højre side før jeg har skiftet den nederste bærekugle (lignede at en damptrommel havde kørt over den :D) men jeg syntes ikke at den er blevet høj nok endnu!?! kan selvfølgelig ikke sige det helt præcis endnu men jeg tvivler på at den kommer højt nok op :-/ også er hjulene kommet længere ud af?! tror måske de går mod skræmene nu.... men jeg kom til at tænke kan sådan en stråleaksel blive for træt siden den ikke er kommet højrere op?!?

Reply

You must log in to post.