Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvad vil mon være bedst ?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Farmer Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Set ud fra et "rustbeskyttende" synspunkt !
Når man monterer en WBX i en Käfer eller Type3, - at føre vandslangerne gennem de eksisterende varmepaneler ud foran, eller lukke panelerne af og føre vandet gennem centralrøret, som de fleste andre gør ???
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Haardberg Member
Skrev for 20 years siden | | | |
jeg ved at danborn har ført slanger igennem varmepanelerne på hans type 1 medmindre han har ændret det

Lennart
(permalink) vwanders Member
Skrev for 20 years siden | | | |
8) Det er også mit indtryk at det hurtigt kan blive noget snotarbejde at føre dem i centralrøret.. Det er da ihvertfald dejligt nemt gennem varmepanelerne.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) jacob Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Utænkeligt med noget i denne her stil?
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
(permalink) Holmen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Der er en nordmand, der har placeret kølingen bag bagsædet, netop som Jacob foreslår...
http://www.tangen.nu/volkswagenpage.html
-------------------------------------------
larsholmen@yahoo.com
Tlf: 20 65 31 08
(permalink) Anonym Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Det er han nu ikke den eneste der har gjort. en af mine kammerater lavede nummeret med en WBX for nogle år siden, men der var ikke nok luftgennemstrømning til at holde den nedkølet ved højere hastigheder. Så det blev lavet om til front monteret.
(permalink) jacob Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg synes sgu den køler er i vejen alle steder :evil:

Jeg skal alligevel ind og sætte koblingsrør i min tunnel, så skulle jeg ikke ved samme lejlighed smide 2 kølevandsrør, 2 varmervandsrør, 2 motorolierør, et benzinrør (gl. = returrør) og endelig lige for en sikkerheds skyld et hydraulisk 'utility'-rør i :? :lol:
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
(permalink) jacob Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg synes min 1500 er begyndt at mærke sit territorium, så det var måske på tide at rykke på noget køling til WBX'eren.

Har været lidt rundt og kigge på rør til vandkøling og varmeblæseren, men er lidt i tvivl om de krav jeg skal sætte til disse. Hvor stort/højt tryk og temperatur skal de kunne klare?

Er der nogen der ligger inde med en velegnet vandkøler?
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060

Reply

You must log in to post.