Jeg er i gang med at renovere en "std" 1679ccm t1 motor...
Den skal bruges til syn og hverdagskørsel.
Nu hvor jeg har blokken skildt ad, er det jo meget fristende at lægge en anden knast i samtidig :)
Den bliver monteret med tarmslyng og std. 1600 toppe. Men eftersom motoren bla. skal bruges som synsmotor i min 53', vil jeg helst undgå dobbelte karburatorer...
Kan det lade sig gøre at få den til at køre ordentligt med f.eks. en w100 276 graders knast og std. karburator?
Duus
Den skal bruges til syn og hverdagskørsel.
Nu hvor jeg har blokken skildt ad, er det jo meget fristende at lægge en anden knast i samtidig :)
Den bliver monteret med tarmslyng og std. 1600 toppe. Men eftersom motoren bla. skal bruges som synsmotor i min 53', vil jeg helst undgå dobbelte karburatorer...
Kan det lade sig gøre at få den til at køre ordentligt med f.eks. en w100 276 graders knast og std. karburator?
Duus




