projektet indeholder:
Komplet karosse som på billedet. Bagenden er lavet så der er plads til en monster motor, med direkte blæs ind på evt. turbo. Hele bagstykket kan afmonteres på under 1 min så der er masser af arbejdsplads ved motor. Forrest er der lavet indsugning til extern oliekøler (med org. Porsche gitter)
2 stk. Cobra sæder, som kan ses på billedet (er nærmest nye).
2 stk. Elektriske H-seler (ASM autocontrol) kan findes på http://www.schroth.com
Det er bare rigtig lækkert med disse. Fri bevægelighed under kørsel, samt utrolig
Sikre ved påkørsel. Incl. Kraftige rustfri beslag så de kan monteres med en hældnming
Under 15 grader.
Håndpoleret rustfri styrtbøjle som IKKE kun er der for pyntens skyld. Bøjlen er konstrueret så den har den virkning alle styrtbøjler burde have.!! Udover bøjlen er der flere tilhørende beslag som forstærker bund samt karosse.
Valget er frit om du vil have en dansk bund, eller en svensk bund. Begge med papirer men UDEN afgift betalt. Afgiften vil sandsynligvis ligge på godt 13K. (hjælp til papirarbejde incl.)
Speciallavet instrumentbord med plads til 8 ure. (se billede) ingen ure medfølger. Arggh.. Måske et speedometer og en temp. Måler.
Fælgene på billedet medfølger 275/60-15
Komplet karosse som på billedet. Bagenden er lavet så der er plads til en monster motor, med direkte blæs ind på evt. turbo. Hele bagstykket kan afmonteres på under 1 min så der er masser af arbejdsplads ved motor. Forrest er der lavet indsugning til extern oliekøler (med org. Porsche gitter)
2 stk. Cobra sæder, som kan ses på billedet (er nærmest nye).
2 stk. Elektriske H-seler (ASM autocontrol) kan findes på http://www.schroth.com
Det er bare rigtig lækkert med disse. Fri bevægelighed under kørsel, samt utrolig
Sikre ved påkørsel. Incl. Kraftige rustfri beslag så de kan monteres med en hældnming
Under 15 grader.
Håndpoleret rustfri styrtbøjle som IKKE kun er der for pyntens skyld. Bøjlen er konstrueret så den har den virkning alle styrtbøjler burde have.!! Udover bøjlen er der flere tilhørende beslag som forstærker bund samt karosse.
Valget er frit om du vil have en dansk bund, eller en svensk bund. Begge med papirer men UDEN afgift betalt. Afgiften vil sandsynligvis ligge på godt 13K. (hjælp til papirarbejde incl.)
Speciallavet instrumentbord med plads til 8 ure. (se billede) ingen ure medfølger. Arggh.. Måske et speedometer og en temp. Måler.
Fælgene på billedet medfølger 275/60-15