Hej Kai
Har godt kigget på dit projekt tidligere i dag.
Jeg er dog ikke autolakere, det er min far.
Min er også lakeret med ridsefast klarlak.
Hilsen Steven.
Hej
Så er min Karmann Ghia endelig blevet færdig, nu mangler jeg at få den synet inden jeg kan få plader på den.
Vi fik monteret en ny elektrisk benzinpumpe til min nye motor, monteret tarmslyng samt min ny indkøbte CSP udstødning i går. I dag fik vi så monteret bagklappen igen og en ny liste, samt min nye CSP gearstang. Førersædet blev også sat i, jeg venter med passagersædet til den har været til syn.
Ellers mangler jeg kun at få pudset ruder, vaske og polere den samt få lakeret mine fælge.
Jeg er selv blevet ret godt tilfreds med resultatet.
Hilsen Steven.
Hej Steven
Tillykke med det fine resultat. Det bliver fedt at se den på gaden igen efter alle disse år.
Hej Erik
Tak igen, håber den kommer på gaden i min ferie i august.
Hilsen Steven.
Hej
Så blev den nysynet i dag, så skal jeg bare have plader til den.
Hilsen Steven.
WOW tillykke !
Kommer den med på tirsdag ?
Hej
Nej, desværre kan jeg ikke komme med tirsdag da jeg ikke kunne nå motorkontoret i dag, så jeg må vente til næste torsdag med at få plader på den.
Du er da velkommen til at komme at se den hvis du vil ud at cruise lidt i din Type 3.
Hilsen Steven.
Hej Steven
Jeg har lånt nogen gamle Bilsport fra ´88 til ´91 af Gert Jøregensen , hvor der er reportager fra Cph. Aircoolers. Der er bl.a billeder fra da Anders renoverede og byggede bilen om i ´89/´90 . Karossen er pladeren og Porsche lygte husene er færdig bygget på billederne. Kan tage bladene med til næste klub møde.
Hej Erik
Det må du meget gerne. Er der mulighed for at få et kopi af bladene? Hvornår er det næste klubmøde?
Jeg har også lige fået fire gamle billeder fra 1990 af Gert.
Hilsen Steven.
P.S. Er det noget med du skulle udstille din Notch i Bella Centeret i næste weekend? For så kan det være jeg kommer forbi der.
Du ønsker dig et kamera til jul, ikke? Fede fælge på en fin fin bil..
René
Hej René
Ja, jeg ved ikke lige hvad der skete, det er ikke så godt til at tage billeder i mørke åbenbart.
Tak for de pæne ord.
Hilsen Steven.
Super fedt at se den på hjul igen. Og så endda på hjul der næsten er de samme som oprindeligt da Anders havde den ;-)
Ja du kan nok godt lige give den lidt mere i fronten så den kan komme ned til skærm underkant - dæk overkant. Så ser det skønt ud og det er samtidig "kørbart".
Fandme en flot Ghia:)
?Hvad hedder farve-koden på den sorte lak du har malet den i?
Mvh G
Hej Erik
Tak, jeg regnede også selv med den skulle ned til kanten af dækket.
Gizmo: Tak, farven hedder Tiefschwartz og er fra Standox. Det er en ren sort og så med massere klarlak på.
Hilsen Steven.
steven... den kan da godt komme et par hakker ned! men den er sgu lækker.
Hej Nyboe
Den skal også lidt længere ned i fronten tror jeg.
Hvornår er din egen færdig?
Hilsen Steven.
mangler maling og de sidste stumper fra pulver lak!
Hej
Ok, så bliver den måske færdig i år.
Hilsen Steven.
Skønne solskins billeder :-)
Hej
Ja, det var rart med lidt solskin så man endelig kunne få den ud at køre, bare ærgeligt det blæser så meget.
Hilsen Steven.
You must log in to post.