buggy nye billeder
det ser sgu godt ud Rene
jeg kommer til lolland i uge 19 og 20 for at male bus
er den kørende til den tid ?
-------------------------------------------
mobil nr: 22-26-03-12
tak for de venlige ord. malingen er ganske almindelig autolak, hej ploug den køre alerede nu men er ikke færdig med lyset...
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
hej rene
det ser godt ud.
har du fået motoren til at gå bedre??
hilsen thomas
hej thomas optikker , motoren kører men skal justeres i ventiler/ tænding og karburator. bortset fra det køre den
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
:D . her er et par billeder mere.
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
[quote:5d41c9a8d7="MichaelF"]kanon flot arbejde, man blir jo helt buggyliderlig.. :)
det sølvfarvede maling du har malet dine tromler med, hva er det for noget, hvor kan det købes, og kan det holde til varmen? skal selv ha malet mine tromler og kalibre nemmerlig
send evt en PM[/quote:5d41c9a8d7]
Michael, Du kan købe varmebestandigt maling i sølv i biltema - det kan klare optil 600c. Jeg ved ikke om det er nok til bremser, har selv købt noget til en udstødning men har ikke testet det endnu...
mvh
Bad_karma
Fandme flot arbejde.!! Hvad slags spartelmasse bruger du for at sætte sidetykkerne på karossen.?
Stroemberg
[quote="Anonymous"]Fandme flot arbejde.!! Hvad slags spartelmasse bruger du for at sætte sidetykkerne på karossen.?
det er ikke spartelmasse som holder sideskørterne fast det er glasvæv og poliester . jeg har brugt en 300 grams måtte og givet den 3 lag , derefter kan den spartles med spartelmasse, så får man en stærk og fin overflade.hakket glasvæv kan du sikkert købe hos en bådbygger... god arbejdlyst :D
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
Det er smukt arbejde Rene. Det ser godt ud med de fælge.
Ang. lak på bremser og motor: Alm 2 komponent autolak kan bruges på alle dele som ikke bliver over ca 200 grader, dvs alle dele undtagen udstødning.
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
:D nu sker der snart lidt igen. jeg har bestilt sæde så kan jeg komme igang med min styrtbøjle . optikkeren har været og lave mit lys så nu skal det bare kortes op og monteres pænt ... tak til thomas :wink:
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
Pæne sæder- har du kun købt 1 sæde.
Har du fået din dynamo til at virke?
Hilsen Niels Erik
:cry: nej min dynamo virker stadig ikke, prøver med nye kold. jeg har kun bestilt et sæde for så kan jeg jo komme videre med styrtbøjlen.. jeg er jo en fattig mand, som må priotere( konen siger at jeg er fattig) :wink:
[quote:9f6b462671="Anonymous"]:cry: nej min dynamo virker stadig ikke, prøver med nye kold. jeg har kun bestilt et sæde for så kan jeg jo komme videre med styrtbøjlen.. jeg er jo en fattig mand, som må priotere( konen siger at jeg er fattig) :wink:[/quote:9f6b462671] mvh reneklat...
hvor er de billeder som jeg har lagt ind af mit projekt...
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
De er sikker gået tabt da siden fik nyt design, så du må lægge dem ind igen.
MVH Jakob
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
Hvad har du lavet ved den ???
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
her var så lidt af de mange billeder som det er blevet til.. bunden er sandblæst og epoxycoatet bagefter er den blevet malet sten grå..
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
Har du selv lavet det...altså det med bunden ???
Det er lige nøjagtig det jeg skal til at få lavet.
Har det været dyrt
nej det har ikke været dyrt 5 timer og 80 kr til sand. ja jeg har lavet det i min egen garage med min gode ven hr.stenhøj ( en stor 2 cylindert kompressor)
Tømrer&snedker
Rene Klattrup
20877359
HeHeHe......har du sådan ikke liiiiiige lyst til at hjælpe mig :lol:
Betaler selvfølgelig gerne hvad det koster.
Skal have sandblæst, grundet og malet min bund....og den mørkegrå er helt vild pæn.
Larsson skrev:
HeHeHe......har du sådan ikke liiiiiige lyst til at hjælpe mig :lol:
Betaler selvfølgelig gerne hvad det koster.
Skal have sandblæst, grundet og malet min bund....og den mørkegrå er helt vild pæn.
Og så er der endnu en grund til at komme til Nakskov! he he
Hej Rene- Dejligt at du er kommet igang igen, laver du den færtig denne gang?
(undskyld jeg kunne ikke lade være)
Hilsen Niels Erik