Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Købes: Billig Bobbel - skal kunne

Tags:
No tags yet.

(permalink) Dan Rockstar
Skrev for 19 years siden | | | |
[quote:753ce0be50="Haardberg"][quote:753ce0be50="RummandDan"]
Jeg skifter dog forsikring ligeså snart min bindings periode udløber hos topdanmark. Da jeg kan få det meget billigere hos Tjenestemændenes forsikrings selskab - [/quote:753ce0be50]

Hvis der er længere tid til at den udløber og det bliver mere end 1000 kr. billigere kan du jo bare aflevere pladerne hos politiet, og så indregistrere den igen i det nye selskab. men det skal jo helst kunne betale sig pris mæssigt[/quote:753ce0be50]

Jeg har betalt for det år jeg bandt mig i :) Så jeg kører det år ud og skifter så bagefter... Men ja, jeg kommer til at få det ca. til halv pris, umiddelbart, og det er uden at lægge min andre forsikringer derhen.
-------------------------------------------
anotherdan.com
(permalink) birke Member
Knallert 45 optjener vel også ancinnitet .?
Hvis man tager et par år på sådan en mens man renoverer sin projekt-bil starter man da lidt bedre end hvis man er helt grøn.
Og hvis man har M.C. kørekort og starter på en mindre maskine, f.eks 250 ccm har man også noget der kan "flytte sig"

Men lige en lille advarsel : havde min klassiske M.C. billigt forsikret som "klassiker" i 6 år. Nu skal vi være forældre og vil have en familie-øse.
Men jeg har ikke, som jeg troede, opsparet ancinitet da klassiker og veteran forsikringer ikke "tæller". :(

Mvh Birke
mvh Birke
Type 3 shortnose: venstre forskærm og Fastback bagklap søges.
(permalink) Chritte Member
Kørte på en knallert 45 en kort overgang ( ca 1 år.. ) og i mit tilfælde talte den ikke med... så mener ikke den tæller... men ved ikke om det kun er mig... :wink: mht. til at komme ud af forsikring.. det har jeg aldrig haft problemer med..
(permalink) lupojesper Member
Kan sige at hos Alm Brand tæller 45 knallert IKKE med men har hørt at andre steder tæller den 1/2 op.
vh jesper
http://www.succes4you.dk
tlf 29707493
(permalink) K.G.Strom Member
her er en fin pålidelig bil i regnbuens farver :o)
http://www.gearheads.dk/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=15073

/Søren
6161 5508

god pris ved hurtig handel !
(permalink) Anonymous Unregistered
Att.: MILLE

Du var ikke logget ind - du havde en bobbel til salg til 9000 og det kostede kun lidt at få den klar til syn -skriv lige en eMail til mig.

the___fast___and___the___furious@hotmail.com
(permalink) Kiev Member
Hej alle sammen igen.

I har virkelig fået mine tanker i gang med det hele... Troede lige jeg havde fundet en smutvej - men men...

Det viser sig vist at det er dyrere end jeg havde regnet med, hvilket jeg nok ikke er den første der må sande...

Jeg må dog beklage og sige at det nok ikke bliver en bobbel her første gang... Ville sgu gerne, men har ikke råd til at have en bil kørende ved siden af studierne hvis den kommer til at ligge i de prisklasser I snakker om.

Jeg vil jo som sagt være grøn bilist på markedet så jeg vil ligge helt oppe på toppen. Jeg har dog overvejet at købe en 45'er eller en MC til at optjene point på, men regnede med at jeg ville købe bobbe og tjene penge der i gennem.

Det der lyder mest afskrækkende er dog jeres udtryk for at bilerne ikke er pålidelige. Det lyder som om man slet ikke skal regne med at bilen vil starte om morgenen, og det kan jeg jo ikke bruge til så meget hvis jeg nu skal bruge den som eneste transportmiddel.

Jeg vil se på tingene med og overveje køb af bil og tjene penge imens. Men jeg er dog ikke skræmt fra vid og sans - drømmen om en rund, lækker sag lever skam stadig :) Jeg er ikke sådan til at skræmme alligevel.

Og med hensyn til de sorte plader, så var det en rigtig nyttig oplysning. Det var helt i oden at skrive det herinde.

- God vind til jer alle og tak for jeres henvendelser!
(permalink) ploug Member
min første boble kostede 15.000

og var bygget primært af plastic padding

det var dyre lærepenge men hold kæft hvor kørte den godt.

det var en 66'er med standardmotor

held og lykke med jagten - når du finder en bil så tag en vw kyndig person med

MVH Jørgen Ploug

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) Anonym Member
MAN KAN SAGTENS K
(permalink) Anonym Member
den er desværre solgt...
mvh mille