[quote:38ea35cc96="BuggyBoy"]Ja ham Ebbe lyder til at være en lille Guru... Ham vil jeg sgu også gerne snakke med... Håber du finder et nummer... :-)
BB.[/quote:38ea35cc96]
Hey BuggyBoy
kan se der står 9000 Aalborg under din profil
der er også laulunds auto i støvring tæt på aalborg
det er jo også en mulighed han er meget dygtig til at justere gamle karburator biler
hilsen Thomas 356 :twisted:
Det er rigtigt Thomas, der står 9000 Aalborg... Men det er desværre ikke her bilen opholder sig... Den står på Lolland - endnu :twisted:
Ku vi ikk lige blive enige om at tændings-systemet skal fungere optimalt F
-------------------------------------------
mvh Birke
Type 3 shortnose: venstre forskærm og Fastback bagklap søges.
Først indstiller du din tænding som bøgerne osv siger. Så kører du maskinen på rullefelt og stiller karbs. Når det så er gjort finindstilles tændingen igen. Hvis tændingen normalt stilles til 12 grader skal denne måske stå på 11 eller 14grader efter justeringen (bare for at nævne nogle tal)... Når du ændrer din tænding ændrer kurverne sig også. Så må man jo bare prøve sig frem til den bedste kurve på rullefeltet...
Hey.
Jeg ar hørt fra mange at føromtalte Ebbe fra JAn Glad i Kalundborg er svinedygtig til at trimme motor. Og det er noget han er glad for/ dygtig til.
Han arbejder hos noget som hedder Flint Auto og elektro i Svebølle. De har værksted på stationsvej. tror nok det er nummer 6, 4470 Svebølle.
Så det var en mulighed.
Ses
Djernis
Så langt er jeg også kommet - men jeg kan ikke finde deres TELEFONNUMMER nogle steder... Det virker som om de ikk har tlf :-)
Så hvis der er nogen der kender deres nummer vil jeg gerne ha´ det...
Takker
BB.
jeg kan finde
Svebølle Auto og Pladeværksted
Hovedgaden 53, Viskinge
4470 Svebølle
Tlf.: 59 29 42 90
Fax: 59 29 43 90
Men det er da ikke stationsvej... Er det samme sted?????
Det [b:629a6becdf]er[/b:629a6becdf] Stationsvej 6, i Svebølle, men det er som sagt nyåbnet så måske derfor er der endnu ikke noget nummer.
Prøv evt. oplysningen, de ved mere end du kan finde på nettet!.
H.
Fra TDC (nummeroplysningens søgebase)
Børge Hansen Automobiler
Stationsvej 6
4470 Svebølle
Tlf. 59293125
Fax 59294715
Børge Johannes Hansen
Stationsvej 6
4470 Svebølle
Mobil. 61757964
Måske kan noget af ovenstående bruges :-)
Det er bare for NICE!!!!!!!! Mange tak... Underligt de samme oplysninger ikke ligger på de gule sider så... men tak alligevel :-D
Bruno Hansen Motorsport
Stationsvej et-eller-andet
5792
Nu vi er i gang med at snakke om justering af karboratore, så skulle der vel ikke være en der kunne fortælle mig hvor meget gasspjældet ca skal åbne, når de skal have fuld gas. Da jeg er ved at rode med speedertrækket til mine 2 db webere. Er det nemmere at syncronisere dem når motoren køre eller når den er stoppet.
Mvh Bjørn