Jeg skal ha IRS på bussen , og det er jo fedt nok , men - kittet du køber sænker automatisk 9 cm , og forhandleren siger at man ikke kan hæve den til fuld højde..
[quote:80c25b1b65]Can I retain stock ride height?
The answer is no. When you get rid of those old reduction boxes you drop 3.5". Any IRS conversion from us or anyone else will lock the Cv,s if you try to go back up 3.5" on the spring plate. Your drive shaft angle will be to great. Don't try it. [b:80c25b1b65]If some one tells you, you can, question their knowledge[/b:80c25b1b65][/quote:80c25b1b65]
Det kan jeg også snildt leve med , hehe , men skulle CV joint'sene ikke kunne klare bare feks 2 inch hævning , de par dage den skal til syn engang imellem , eller vil det knage og brage fra dem , man må da forvente at når man sænker 3,5 inch at der så er lidt tollerance begge veje...???? hva sir i til det
[b:80c25b1b65]Click på IRS kits og faq for yderligerer detaljer [/b:80c25b1b65]
[web:80c25b1b65]http://www.creative-engineering.com/cgi-bin/shop/web_store.cgi?[/web:80c25b1b65]
Jeg tænker her feks : at hvis man sænker en bobbel med IRS 10cm - er den så i yderstilling med sine cv joints, jeg mener at arbejds området burde være større ,måske ikke 15 cm - men 10 må det da være - og især hvis det ikke skal køre sådan permanent....
[size=18:80c25b1b65]hvor meget kan en T1 cv joint gi sig i begge retninger, og hvis man tager en fra en porsche (9xx) , vil den så kunne gi sig en anelse mere ? eller er det det samme???[/size:80c25b1b65]
[size=9:80c25b1b65]mener at ha læst et sted de passer på en bobbelgearkasse[/size:80c25b1b65]
[color=yellow:80c25b1b65][size=18:80c25b1b65]En inch er næsten 2,54 cm for go orden skyld[/size:80c25b1b65][/color:80c25b1b65]
[quote:80c25b1b65]Can I retain stock ride height?
The answer is no. When you get rid of those old reduction boxes you drop 3.5". Any IRS conversion from us or anyone else will lock the Cv,s if you try to go back up 3.5" on the spring plate. Your drive shaft angle will be to great. Don't try it. [b:80c25b1b65]If some one tells you, you can, question their knowledge[/b:80c25b1b65][/quote:80c25b1b65]
Det kan jeg også snildt leve med , hehe , men skulle CV joint'sene ikke kunne klare bare feks 2 inch hævning , de par dage den skal til syn engang imellem , eller vil det knage og brage fra dem , man må da forvente at når man sænker 3,5 inch at der så er lidt tollerance begge veje...???? hva sir i til det
[b:80c25b1b65]Click på IRS kits og faq for yderligerer detaljer [/b:80c25b1b65]
[web:80c25b1b65]http://www.creative-engineering.com/cgi-bin/shop/web_store.cgi?[/web:80c25b1b65]
Jeg tænker her feks : at hvis man sænker en bobbel med IRS 10cm - er den så i yderstilling med sine cv joints, jeg mener at arbejds området burde være større ,måske ikke 15 cm - men 10 må det da være - og især hvis det ikke skal køre sådan permanent....
[size=18:80c25b1b65]hvor meget kan en T1 cv joint gi sig i begge retninger, og hvis man tager en fra en porsche (9xx) , vil den så kunne gi sig en anelse mere ? eller er det det samme???[/size:80c25b1b65]
[size=9:80c25b1b65]mener at ha læst et sted de passer på en bobbelgearkasse[/size:80c25b1b65]
[color=yellow:80c25b1b65][size=18:80c25b1b65]En inch er næsten 2,54 cm for go orden skyld[/size:80c25b1b65][/color:80c25b1b65]
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)