Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  justering af t 3 solex dobbelt kar

Tags:
No tags yet.

(permalink) heinegvm Member
Skrev for 19 years siden | | | |
ej øv. hvordan kommer gas kabelet på det træk i forhold til selve drejeren
-------------------------------------------
heinegvm@hotmail.com
(permalink) vwanders Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Ligesom et alm push-pull træk.. Det er jo sådan set ikke anderledes end et at alm, bare udformet så det passer bedre.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) heinegvm Member
Skrev for 19 years siden | | | |
okay jeg vil lige prøve at finde lidt billeder af andre
-------------------------------------------
heinegvm@hotmail.com
(permalink) Farmer Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg tror ikke de har flere af de speedertræksystemer anders.
Men en anden løsning er at købe et nyt rustfrit system A la CSP og så et sæt GT manifolde. Så kommer det hele til at line op.
Speedertræk koster kr. 630 Manifolde kr. 550.-
t.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Dem fra CSP er også lavet til nogen højere manifolder. De sidder nemlig originalt på type 1 i Mexico eller Brazil.
Man kan godt lave type3 om til at kunne bruges. Men det kræver selvfølgelig en svejser, lidt dimser og at man kravler ned på knæ og væk fra PC´en, Så det kan godt være surt
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.
(permalink) Farmer Member
Skrev for 19 years siden | | | |
:lol:
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg har også søgt efter det link til den side med justering af de type 3 kaburatore.
Jeg kan heller ikke finde Franks gode beskrivelse af opstart af motor under FAQ.
Nogen der ved hvor det er blevet af?
Skulle gerne bruge det inden længe - Bajaen er jo kommet hjem. Smiler

John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) vwmichael Member
Skrev for 18 years siden | | | |
JEg kører med dem i min ovaler, og den kører sQ KANON!!!
Send mig din mail, så har jeg den originale bog om justering af T3-karburatorer scannet ind i min pc.
-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Stadig ikke nogen der ved hvor de link er?
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) vwmichael Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Her er lidt om dem.
Der er sQ meget nemme at have med at gøre.
Da jeg kørte med dem, brugte jeg en std fordeler med vacum og de kørte bare - endda perfekt og var egentlig temmelig billige at køre med.
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg

-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Yes - det er lige precis den vejledning jeg har ledt efter - tusind tak.

John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Kunne du sende den til mig på mail Michael?


Takker på forhånd...

John

vwjohn@stofanet.dk
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) vwmichael Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hej John P - så har du fået mail.
-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) John Pedersen, Skagen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Takker mange gange - den er guld vær for mig.
Jeg har nemlig ikke tænkt mig at opgive de type 3 kaburatore lige med det samme.
Det kan ikke være umuligt at få dem til at køre ordentligt som nogen siger - da de ikke er opslidte kan de komme til at køre ligeså godt som dengang vw valge at bruge dem - men derfor kan der jo godt være det komme til at ta lidt tid for mig

John
-------------------------------------------
25709453
I'm the only BAY in the village
(permalink) vwmichael Member
Skrev for 18 years siden | | | |
De er sQ nemme at have med at gøre.
1 - sørg for at speedertrækket kører ens i begge sider.
2 - drej den lille fingerskrue ind indtil den begynder at gå ujævn, og så lige lidt tilbage igen, og derefter det samme i dan anden side!

Husk slangen der skal tilsluttes mellem manifoldene til udligning!
DSC04375.jpg

-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) Anonym Member
Skrev for 16 years siden | | | |
heinegvm skrev:
hey har været ude at invistere i et sæt dobbelt karburatore (2 enkelte karburatore) og har nu fået samlet sammen så det er et helt sæt. Det er solex og kommer vist fra en t3 motor, syntes jeg havde fundet en justerings vejledning her inde en gang til dem men kan ikke finde det igen. er der en der kan hjælpe mig??
er også lidt i tvivl med de 2 vaccum slanger der går ud af begge manifoldene. hvad skal de gå til??

på forhånd tak MVH Heine



Reply

You must log in to post.