Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Buggy og syn/registering hjælp!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Morten Stig Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Nå jeg fik endelig taget kontakt til syns kontoret jeg fik at vide at man ikke kan få den godkendt med mindre den er opkortet :(.
Nå det er der jo så ikke noget at gøre ved, så må jeg jo opkorte den.
Mit problem er så nu at jeg ligger inde med en lang apal glasfiber karrosse må jeg/kan jeg opkortet den sammen med undervognen? altså skære et stykke af i hver side og så lappe den sammen igen med glasfiberspartel?

Jeg spurte også med hensyn til at skifte fra en 1300 til en 1600 motor og der fik jeg at vide "større motor kræver skruefjedre foran og ventilerede skiver" hvor kan man købe sådan noget nogen der ved det??
(permalink) Farmer Member
[quote:df67c8e889="stig_dk"]
Jeg spurte også med hensyn til at skifte fra en 1300 til en 1600 motor og der fik jeg at vide "større motor kræver skruefjedre foran og ventilerede skiver" hvor kan man købe sådan noget nogen der ved det??[/quote:df67c8e889]
BLA BLA BLA.
Det er noget sludder.
Du kan få en svingaksel bund med bærekugle forbro og alm std skivebremser godkendt med 85 hk anyday. Og med en Tüv godkendelse i hånden, sammen med en seriøs upgrade af undervognen, 136 hk. Men det koster altså lidt i dele.
T.
-------------------------------------------
20888030
alstrupt@gmail.com
(permalink) vwanders Member
8) Et forslag:

HVAD NU HVIS...

At alle Jer der kører buggy (eller vil) går sammen om at finde en talsmand til at tage kontakt til VW (SMC?), og seriøst undersøge mulighederne for at få lavet en godkendelse i VW's navn på en lang bund til diverse Kitcars, bl.a. Mania, Apal osv..

Give VW det forslag at hvis de holdes skadesfrie, altså alle Jer bag deler udgifterne til JTI og hvem der nu skal involveres, og VW så lægger navn til en officiel godkendelse far deres side.

Det må da kunne lade sig gøre at få en seriøs dialog i gang, hvis I er 100 eller flere om det. Og jo flere man er, jo billigere bliver det til sidst..

Så kan I hjælpe jer selv og andre i fremtiden..

Der bliver snakket og snakket, men der er ikke nogen der gør noget.
Måske Bent fra Kit og Buggy Service kunne være talsmand?

Sæt i gang. 8)
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

Reply

You must log in to post.