Stinger sælges! Auktion slut!
yeah...rigtige mænd kører med stinger
Det der er jo kun en begynder stinger.. Men man kan jo altid arbejde sig op.. ;)
Bare fordi man køber en stinger, bliver man altså ikke automatisk medlem af DSA, det er en EKSKLUSIV klub!!!!
Der er laaaaaaaaaaaaaaang venteliste...
-og 500 for en sur ormbo med rør.... Damn!!
"The Colonel"
[quote:c2a4d10fc7]-og 500 for en sur ormbo med rør.... Damn!!
"The Colonel"
[/quote:c2a4d10fc7]
-----
Regler for brug af vwnettet - Undlad at kommentere på salgsindlæg, medmindre du har interrese i at købe varen.
-----
Du har lov til at synes hvad du vil, men tag dig sammen Colonel! I øvrigt synes jeg du skulle skrive under et log in og ikke under gæst log in. Jeg ville noget hellere skrive dette møgfald til dig i en PM, så jeg ikke ødelægger en udemærket auktion mere en du allerede har gjort...!
I øvrigt skulle jeg mene prisen stadig er god! Den er da godt nok rustfarvet, men på ingen måde gennemtæret nogen steder! Altså, lige til at sætte på og så ud at lave larm, hehe!!
Om det så kun er en "begynderstinger" vil jeg ikke vudere, men alle kan vel ikke køre rundt med stingere så store som Rune's :D
Point taken..
Det var så mig uden logind der foroven...
-Og det var iøvrigt skrevet med et glimt i øjet, men hvem kunne vide det..
Jeg ved sgu godt hvad en slyng koster..
-------------------------------------------
Det er okay Rune!
Mvh. Kåre
hej Kåre
Undskyld jeg blander mig Kåre.
Jeg undrer mig bare: er der flere DSA klubber i Dk ?
de staver deres navne forskelligt ?
Ronnie
HAHA!! Herligt Ronnie!!
Nej, jeg tror det er den samme de mener. De har nok bare haft hovderne lidt for længe lige i udstøningsrøgen!!
Mvh. Kåre
[quote:499c8044f3="Hardcore"]HAHA!! Herligt Ronnie!!
Nej, jeg tror det er den samme de mener. De har nok bare haft hovderne lidt for længe lige i udstøningsrøgen!!
Mvh. Kåre[/quote:499c8044f3]
Haha.... ja vi skal vist lige have fat i vores korrekturlæser! hehe
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
HAHA.. sorry.. det er mig! jeg tager den på min kappe! Der er kun et DSA! ;-)
Nogle gange går det lidt for stærkt.. Vores "prepmaster" er også lidt til snapsesiden engang imellem.. Jeg kalder ham ind til en samtale på fredag.. :wink:
Jeg har rettet sluttidspunktet på denne auktion, så det er i morgen tirsdag d. 12 kl. 15.00 istedet for d. 13 kl. 18.00
Jeg skal til Berlin torsdag til søndag, så hvis den skal sendes inden er jeg nødt til at rette dette!
--------
Altså er sluttidspunktet tirsdag d. 12 kl. 15.00
--------
Mvh. Kåre
Er der ikke nogle bud lige her på de sidste minutter??
Første, anden, tredje... Solgt til manden med den blå bobbel og den største pengepung!
Mvh. Kåre
Se det kalder jeg en rigtig - og vel gennemført auktion på VW-nettet!
En eksempel til efterfølgelse :-)
ej glemte og byde sidste gang øv øv hvad gik den til 500 :?
[quote:f5e8803602="MichaelVogn"]ej glemte og byde sidste gang øv øv hvad gik den til 500 :?[/quote:f5e8803602]
(Jeg må godt nu - for nu er auktionen slut) ;-) ;-)
No worries... Du kan købe headeren ny til ca 500,- og stingeren koster ca 150,-
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Har netop modtaget den med posten :-)
Du er ubetinget den nye hundred-meter-mester i tape-den-rigtig-godt-ind.... Den har ikke fået så meget som en rids...
Takker for handlen...
Selv tak Roland! Ja, jeg må nok også sige at det er den mærkeligste ting jeg har sendt med posten til dags dato... og jeg har sendt meget!!
Håber du bliver glad for den!
Mvh. Kåre