Ja, jeg holder lidt med VWM.
En split T2 er cool. Omvendt tror jeg at jeg kan sige med sikkerhed at jeg aldrig kommer til at eje en. Det er simpelthen ikke mig. Kører træls, sidder træls, træls. En Bay T2 kan man da i det mindste sidde nogenlunde ordentlig i, og den kører osse OK. (eller ret så så OKAY, hvis der kommer lidt stumper i fra øverste hylde).
T
Det er heller ikke fordi jeg ikke er vild med splitbusser, jeg elsker bare at svine dem til... For der er da ingen tvivl om at en splitbus ( Stenalder bus ) har udseendet meget mere med sig... Især fronten...
Men syntes det var på sin plads at høre hvordan folk har det med de lidt nyere busser... ( Bæbusser )
Og netop det med køreregenskaberne var en af årsagerne til jeg valgte at lave en bay... Lidt sænkning og det kører sgu bedre end min t4 transporter...
Nu har jeg været med til at køre 230km/t et par gange i Kriller's gamle pickup... Og det kunne faktisk gøres uden man var ved at skide i bukserne...
Men forsæt bare...
hmmm en lidt underligt emne- der er sgu da lige så mange der den den er klam som der er folk der synes den er fin...lidt sært
Bay holder hele vejen - men nu har jeg jo også en selv !
men vil da gerne indrømme, hvis pengepungen havde været til det, så havde jeg en split.
men jeg er glad for min bus - færdig basta
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
Som newbee valgte vi en Bay, fordi den var billigere end en split. I dag 1½ år efter og 15000 km har vi bestemt ikke fortrudt. Skulle jeg vælge idag ville jeg aldrig vælge en standard split, hvordan skulle den dog klare sig som dagligt transportmiddel ? En split er fed når den er sænket og bygget om med anden undervogn og motor. En bay er fed når blot den er sænket. Vores bus giver masser af opmærksomhed og det er helt sikkert en bedre scorebil end min Pontiac flyder.
Preben
Nej, i har sgu ret...
De holder ikke...
[img:acdfcbb1b2]http://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/199124.jpg[/img:acdfcbb1b2]
[img:acdfcbb1b2]http://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/173307.jpg[/img:acdfcbb1b2]
[img:acdfcbb1b2]http://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/201336.jpg[/img:acdfcbb1b2]
jaja - early bays er også noget helt for sig selv - sån en vil jeg også ha når de kun skal synes hvert 8ende år - med en lille tdi i - så kører de sgu godt
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
[img:6af7ab24f6]http://picture.funnyjunk.com/pics/fatchicks.jpg[/img:6af7ab24f6]
hvornår skifter det egentlig fra early bay til late bay, og er der nogen forskel på køreegenskaber mm.?
Ved godt at "holder" er ment stil- og designmæssigt, men:
- Var lige i Cairo i lørdags og kigge på pyramider, og i den bydel bruger de udelukkende latebays som taxier... og hvis man har set hvordan biler generelt bliver behandlet og kørt i Egypten, må man da sige at det er noget der holder!
[img:f8aa242eb6]http://starfighter.dk/garage/pix/bay_bus_egypt.jpg[/img:f8aa242eb6]
Det er to forskellige biler - Jeg foretrækker splitbussen pga af den råfede nostalgiske udseende og kunne ikke drømme om at købe en sen model medmindre den var helt speciel. 8)
-------------------------------------------
Et gammelt legebarn