NYE PRISERsell out: t1 58' og '53, vw181, t2
Her :wink:
[img:913bc084b8]http://www.forum.southernaircoolers.dk/phpBB2/files/jagt_alu.jpg[/img:913bc084b8]
[img:913bc084b8]http://www.forum.southernaircoolers.dk/phpBB2/files/side.jpg[/img:913bc084b8]
[img:913bc084b8]http://www.forum.southernaircoolers.dk/phpBB2/files/front5.jpg[/img:913bc084b8]
Får vi den at se på vejen ???? :lol:
Mvh Henrik
så fik jeg sgu min forløbige afgiftvurdering: 7683kr på jagtvognen
det tror jeg sgu godt de kan gøre bedre
Det hjalp dælenedme, at jagten kom af med de terrændæk.....
8) super cool bil og rigtig god stil 8)
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Hvad koster bussen i vægtafgift? Jeg spørger måske dumt, men ellers bliver man ikke klogere.
hm det ved jeg ikke, men om et par år er den billig!!! nogen der kan hjælpe her?
[quote:37153f654a="hendrixxx"]bussen fylder så vi prøver på en anden måde-
vw t2 med std fælge, uden motor men motorblik medfølger (så t1 motor bliver til t2 motor), elektrisk stoftag. Den har walkthrough
Lidt rust i bunden til svejseværket medfølger.
7000kr
lidt utæt 1200 motor med defekt generator+ 1200 motorblok kan medfølge uden merpris[/quote:37153f654a]
Hvis du ikke får den solgt og konen bliver utolmodig vil jeg gerne købe det elektiske tag, hvis du altså skærer den op eller skrotter den. Men jeg håber da den får motor i og bliver solgt, MEN hvis ikke så husk mig lige. Go "Sommer"
Er bussen solgt?
Kan den afhentes med nødvændige stumper (ruder, funtionsdygtig motor og div.)
Jeg er meget interesseret.
-------------------------------------------
Hellere komme galt afsted..... End slet ikke komme afsted.....
Nu fuldgyldig medlem med 65`splitbus
nye boller på suppen!! konen og jeg går fra hinanden og det er mig der skal flytte :( :( så det betyder ingen steder at skrue forløbig så derfor svinske spotpriser
bussen: 7000kr med alufælge, tagræling, skydetag
jagtvogn: 18.000 incl alt sænkningsudstyret, bremser, spindler samt originale bremsedele og fælge
53 zwitter: 15.000 90% metalliceret karosse, 100% metalliceret bund- skærme, 4 døre og andet medfølger
der kommer ikke flere billeder- kom, kig og køb i en fart så jeg kan komme væk herfra.
michael 59466101
adelers alle 40
4520 svinninge
den blå 58'er er væk men resten står her endnu
det er sgu iorden Michael, held og lykke med videre salg af biler.... :(
Jeg har sgu lidt ondt af dig, se at komme ud og fyr den af til den polterabend. 8)
tak for det nicoson
er det slet ingen der vil købe en tiptop jagtvogn, dejligt sænket med dropped spindler, skivebremser, nye dæk osv det er et dejlig nemt projekt at syne.....3 timers indsats incl ølpause og den er klar til syn. endelig afgiftvurdering er 7600 og man får med 100% sikkerhed penge tilbage efter den har været til skøn.....det skal man ikke lade sig skræmme af
Det går mig ondt Michael... håber ik det har været ubelejligt hvis Line har ringet til dig!
Hmm Tøzer.., håber du har humøret med dig og lyster du til øl så sig til..
Mange tak for den kanon hjælp du har givet os!
vh
Rune:-)
hvis jeg kender ham ret siger han aldrig nej til øl :lol:
ps har du stillet den tank ud til mig for så kommer jeg forbi en af dagene mens du er på job
jeg er jo ikke helt færdig med lines bil og jeg holde rhvad jeg lover så vi skal nok få den færdig!!! i ringer bare rune
N
kom så rødder...help me out here
bussen 5000
jagtvognen 15000
det er laaangt over smertegrænsen men de skal væk snart
jeg tror godt jeg vil hjælpe dig af med den bus skal lige snakke med konen :? men skriver eller ringer lige iaften :) eller ring til mig på tlf.29621388 har prøvet at ringe til dig men der er ingen der svare :(
Hej hvad skete der med bussen?? er den solgt??
Hilsen Thomas
[quote:5e1953544a="optikeren"]Hej hvad skete der med bussen?? er den solgt??
Hilsen Thomas[/quote:5e1953544a]
Ja Hendrixxx har solgt bussen han fik udsolgt