SP Rasmussen's Notchback projekt. SOLGT!!!
Nu er jeg ikke så velbevandret i type 3 derfor dette spørgsmål.
Er grunden til du laver det med led og i reservehjulsbrønden, at der ellers ikke er plads for karosseriet?
Hvordan kommer du til at
-------------------------------------------
Ring: 28118212
Det er ikke noget problem at lave airride, det er mere at få råd til at købe de ting der skal til for at kunne lave det...
Vi stod faktisk og tænkte på at lave det med en hydralik pumpe ( Vi tænker billig "airride" ) men det ville faktisk være svære end med en luftpude...
Der er rigtig god plads på sådan en type3... Det er en genial bil!!!
Princippet i den jeg laver her er, at man skulle kunne sætte forenden helt til jorden, når man holder til træf uden at behøve og lægge under bilen...
Ja, og så hæve den uden brug af dunkraft...
Der sidder en kontrabolt og holder det hele på plads, men jeg er ikke helt færdig endu...
Ja, og så er bunden forresten halv malet...
[quote="SP_Rasmussen"]
Princippet i den jeg laver her er, at man skulle kunne sætte forenden helt til jorden, når man holder til træf uden at behøve og lægge under bilen...
Ja, og så hæve den uden brug af dunkraft...
quote]
Smart. Hæver man den ved at dreje på møtrikken?
[img:0a237646ee]http://img11.imagevenue.com/loc95/th_c7c_dd_189_copy.jpg[/img:0a237646ee]
Ja, lige præsis...
Skal jeg lave en til dig osse... He he...
Jeg tror bare min skal være permanent lav lav lav - skraaaaaaaaaaab!
(og forresten smal smal smal foran)
Det er nok også mere stilen... he he...
Ville bare lige prøve noget nyt... Og det har kun kostet mig 200kr, når jeg får hentet de 2 led ved "lowrider"
Hej
Jeg tager et par med hjem imorgen, så kan du se om de kan bruges...
Hilsen Michael(Lowrider)
Du ringer bare så finder vi ud af noget...
60 88 09 94
8) hey sp kommer den til blæsermeet eller er det lidt for hurtigt(meget arbejde)
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Det er iorden Michael... Hvornår er du hjemme...?
Nej, jeg tror sgu ikke jeg kan nå den Thomas, selv om jeg gerne ville...
Jeg har brugt rigtig meget tid på den forbro, og er ikke færdig endnu...
Og penge er der heller ikke for mange af...
Men jeg vil have en tur i din, hvis jeg kan nå det inden den bliver solgt. :D
Jeg er lige nødt til at skulle have det skæret helt ud i pap!
Den 12mm møtrik der sidder på gevindstangen med de 2 øjer der er forbundet til justeranordningen - er det kun den ene møtrik der holder hele Frontvægten af bilen ? eller bliver der lavet noget mere der til ?
[quote:fbfb4fd44c="Anonymous"]Jeg er lige nødt til at skulle have det skæret helt ud i pap!
Den 12mm møtrik der sidder på gevindstangen med de 2 øjer der er forbundet til justeranordningen - er det kun den ene møtrik der holder hele Frontvægten af bilen ? eller bliver der lavet noget mere der til ?[/quote:fbfb4fd44c]
hey
det var mig der skrev ovenstående..... synes det virker lidt "spinkelt" hvis det kun er rynkerne fra den 12mm møtrik der holder hele front vognen oppe ?? eller hvad er planen ?
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
Ja, plus de 2 skruer der går ind i forbro'en... Dem kan man også spænde ind....
Gevindstangen er desuden 10.9 hærdning...
Hvis lortet skulle knække går forbro'en bare i bund...
Jeg ved heller ikke om det er noget der kommer til at du, men vil prøve...
Ellers prøver vi noget andet...
[quote:b907191b74="SP_Rasmussen"]Det er iorden Michael... Hvornår er du hjemme...?
[/quote:b907191b74]
Jeg satser på at være hjemme ved 15 tiden, men du kan bare ringe....
Michael
8) det kan du få........
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
[quote:69d2dd147b="TRL"]8) det kan du få........[/quote:69d2dd147b]
Hvornår...? :cry:
til blæsermeet
Håber jeg får råd til at komme derover... Hvis da selvfølge kan finde en bil at kører i..
[img:69964a3fbe]http://radikalbugz.skyblog.com/pics/103599675_small.jpg[/img:69964a3fbe]
hmmmm :P
And AirBaaaged too - Yami - go søren
[img:69964a3fbe]http://www.thesamba.com/vw/gallery/pix/196438.jpg[/img:69964a3fbe]
[size=9:69964a3fbe]Jeg er sgu for meget nostalgiker til at skære landets eneste sortplade notch op på den måde desværre :cry: [/size:69964a3fbe]
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
[quote:c240c5e533="Bornholmer"][img:c240c5e533]http://radikalbugz.skyblog.com/pics/103599675_small.jpg[/img:c240c5e533]
hmmmm :P[/quote:c240c5e533]
Det er sådan det skal være!
:twisted: jeg spørg bare hvor kan man køre sådanne udover i sin carport hvor gulvet er rent og ingen bump..
:wink: men stilen er fin men tror kun man skal køre sådan hvis man laver det med airride
Ja, jeg da faktisk tænkt om man skulle lave de forbro beslag om, da det ville være det første der ville gå på... Så mon ikke jeg skulle få gjort det..
Jeg kan da se at han har brugt en linkpin forbro til at få hans i kælderen...
http://gearheads.dk/nuke/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=16392&highlight=
Håber min bærekugle forbro giver mere komfort end den der... 8O
Nå, men bunden er næsten samlet nu... Men mangler at få lavet noget nye bøsninger til mine bærearme, da de var defekte... Plus et par andre småting...
Så er forenden ved at være der... Ville dog stadig gerne have skiftet mine spindler ud med et par droppede...
8) det ser godt ud sp... kommer du til bm i anden bil?
Jeg kommer nok slet ikke... Er ved at løbe tør for penge, og jeg har ingen bil... :cry: