Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

SP Rasmussen's Notchback projekt. SOLGT!!!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Niels_Tolstrup Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Hej SP, det var ikke kritik.....
Det ligner nemlig en 4 tons gummibælg, derfor mit spørgsmål..........
Men ok ingen hjælp, jeg stopper :)
Held og lykke med projektet, jeg synes at det er et fedt projekt, børnehave eller ej :!:
Mvh. Niels.
-------------------------------------------
tlf. 20493419.
(permalink) Søren Rasmussen Member
Hej Tolstrup

Jeg tog det heller ikke som kritik... :wink:

Jeg går bare ikke ud fra de kan fjedre når de bevæger som de gør nu ved affjedering...

En bælge er rigeligt til at løfte bilen fora... Har du set de par film på side 1o. Der er den første udgave jeg lavede. Og den løfter bilen uden problemer... Jeg kunne enda sætte mig op fronten af bilen, og den løftede stadig... Så det er intet problem...

Ville også tror en kunne gøre det bagi, men det er bare så skide svært at lave med kun en pude. Så hvis jeg skulle lave det på notchen bagi, ville jeg bruge 2...

Tak buk :wink:
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
Ha ha, kanoooooon :!:
Jeg tror bare at du skal holde dig til din første indskydelse, prøv at sætte det sammen uden at tænke på hvor mange affjedringer du får, for det bliver totalfeeeed at køre med airride på forvognen, og det er vel tænkt som løft og sænk af forvognen, og ikke som affjedring :?: :?:
Jeg har pløjet tekst igennem, og der står ikke noget om hvordan at det skal være udført, andet end at det skal være sikkerhedsnæssigt forsvarligt, og det kan det vel godt vaære selvom det lavet med en luftbælg.................. :!:
Hov, ja jeg så filmen, og jeg smiler stadig :D
tlf. 20493419.
Pløjet teksten igennem?

Jo, på notchen skal den "kun" bruges til at løften den så jeg kan kører over ølkapslerne på vejen. Men det er menningen at det skal fjedre i de originale fjedre... Jeg er godt tilfreds med det nu... 10cm løft er fint, man bliver jo bare mere frisk på at lave noge endnu bedre.

Jeg håbede på at dokaen kunne komme til at fjedre i bælgene, både foran og bagi...

Fordi bagi skal man tænke på at hvis man nu sætter den max lavt i torisionfjederne, så skal bælgene jo både løfte bilen og presse fjedrene op... Tror det vil give nogle underlige køre egenskaber... Så derfor rykker jeg nok torision fjedrene ud og laver et andet setup der... Det er jeg ved at have udtænkt. Og det er ret blæret hvis jeg selv skal sige det...

Vi må se...

Hvis det her kommer til at virke så godt som jeg håber på, kommer jeg aldrig til at kører med andet end airride...
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
det er et herrefedt projekt, og jeg tror at det kommer til at virke efter hensigten....
Du kan få nogle luftpuder som er aflange, de har bare flere af de der indsnævringer hele vejen ned!
De må jo kunne bruges på Doka'en, uden torsionstængerne...
Jeg følger spændt med i projektet :D
tlf. 20493419.
Kanon god juleaften, og godt nythår.....
tlf. 20493419.
Okay...

Forhandler du disse bælge, eller hvordan ved du så meget om dem fra...

Jeg havde svært nok med bare at støve de her sataner op... Ja, og så var det lige på den anden siden af gaden jeg arbejder ved der forhandlede dem... Pøv!

Det er jo rart at vide hvor man kan få fat i dem henne hvis man skulle prøve at lave en lille produktion af airride forbroer...

Jeg skal give 980kr plus moms stykker for dem her fra Firestone...Og jeg snakkede med ham i går om han gav en ordenlig rabat hvis man købte en stak af dem. Det fik jeg ikke lige en svar ud af. Men vi er jo jyder ( satan tag os ) Men der er nogen der kan gøre det billigere må du/i give lyd fra jer...
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) Anonym Member
http://coast.cruiser.perso.cegetel.net/odr_galerie/COAST%20CRUISER%20VIDEOS/Radikalnight.mov
Fed film!!!
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
(permalink) mSTIGAARD Member
Ja den er rigtigt cool den film..... så er de kommet på maven :)
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Hej SP,
jeg forhandler ikke sådan noget, jeg er lastbilchauffør og vi bruger jo luftbælge til forskellige ting, jeg var med til at lave en trækstang på en anhænger der skulle kunne hæve og sænke, jeg ved ikke om du er klar over hvad en overførselsanhænger er, det er en container anhænger hvor man skal kunne sætte containere over med forvognen, derfor skal man kunne lægge trækstangen ned, (en masse ligegyldigt snak)
Men der kiggede vi på en masse løsninger, der brugte vi sådan nogle som du har fat i der!
Jeg vil gerne prøve at undersøge det, og give tilbagemelding!
tlf. 20493419.
Lidt opdate...

Ja, mere en service faktisk...

Maskinaben har været i gang med at lave mine Cb spindler om så styrekuglen kan gå i nedefra. Det er gør at den kan sænkes den lille smule bilen skal ( :roll: ) uden at sporestangen støder på karroseriet...

Hvis der skulle være nogen der var interesseret i det samme kan de kontakte maskinaben alias Kriller alias Christian...

PS. Holder ferie i uge 7... Så sker der løjer på Notch'en....
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com
SOLGT!
Søren Rasmussen
Sovsekongen@gmail.com

Reply

You must log in to post.