SP Rasmussen's Notchback projekt. SOLGT!!!
8) det var sur så bliver det jo til ingen tur :cry:
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Nej, det er jo også pisse træt af...
Hov...
Det var mig der skrev det... Også forkert kan jeg se...
kommer der snart nye billeder søren ???
[img:f23dd0a1db]http://www.humbleperformance.com/forum/images/avatars/girls/myliii.gif[/img:f23dd0a1db][img:f23dd0a1db]http://pages.sbcglobal.net/insyder/forumz/general/avatar/magictits.gif[/img:f23dd0a1db][img:f23dd0a1db]http://www.humbleperformance.com/forum/images/public/t_img-1120166189.gif[/img:f23dd0a1db]
vi vil se noget T3 :P
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Næ, jeg har ikke lavet noget siden...
Mangler:
Den ventre skivebremse spindel, Gevindet er defekt...
Kriller får taget sig sammen til at lave de 2 bøsninger til ophænget i forbro'en...
Plus at få sat støttebolte i navene bagi. Så er bunden færdig...
Men vil meget gerne have et sæt droppede spindler til den, men jeg er sgu for nærig til at købe dem nye...
har en hel forbro til afhentning
hilsen kylle
Hel forbro???
Hvad skal det sige.? Sidder der skivebremse spindler på den... Og vigtigst af alt.
Er det type1...?
når nej det hænger sgu ikke helt ved oppe i tag etagen(det med type 1 forbro)det er en type3 forbro
hilsen kylle
Nå okay...
Ja, jeg er jo kommet til at sætte sådan en på....
Så er bunden på hjul... Sådan da...
Maleren er ikke færdig med mine gas burner, så jeg måtte lave en nødløsning...
Min juster fætter ting kan sætte gaflerne på rammehovedet på jorden og løfte den 8cm op.
Dette bliver jo så lidt anderledes når jeg får mine droppede spindler på og der kommer de rigtige dæk på... Hvis jeg finder nogle spindler... Men de 8 cm jeg har og justere i vil selvfølgelig være det samme...
ser sgu feed ud søren - også med de fælge , cool nok så længe der ikke er karosse på - så går det nok ikke mere
Nej, den kan faktisk ikke dreje med de fælge på... he he...
Jeg havde ikke lige andet at skrue på, men på hjul skulle den...
Det ser godt ud Søren... jeg må jo tage imod dit tilbud en dag og komme op og kigge...
Og tak for hjælpen den anden dag jeg fik det til at virke..
Hilsen Christoffer
54 Oval, 63 buggy, 71 Jagtvogn projekt, 74 Jagtvogn Projekt, 62 Type 1 projekt
8) hvorfor kan den ikke dreje? hvor store er de fæle foran? hvis de er 7½ x17 ville de normalt kunne dreje på en standard type 3 forbro :wink:
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
Jo jo, den kan da godt dreje lidt... Men pisset er jo smallet, så der er ikke plads til de store hjul...
Det var godt Christoffer, det var ikke så galt vel...
Det ser fedt ud med den helt nede og kravle.... 8) Jeg kommer nok også forbi en dags tid søren og "kigger" :wink: og får svejst lidt 8)
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Yessør...
De skal kravle...
det er den letteste måde at holde undervognen helt ren på....... :lol: 8) ned med maven og ridse lidt :wink:
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Er det egentligt ikke pisse irreterende med de mega lave biler når man f.eks skal servicere dem!? Jeg mener man kan jo ikke rigtig skubbe en donkraft ind under dem.. Altså misforstå mig ikke det ser da fedt nok ud og så'en men det må da være rigtig besværligt til daglig.. :)
De er da trods alt ikke blevet så lave at de ikke kan køre hen over smøregraven endnu...
René
pas på ikke at overdrive med smalningen - det ser sgu ikke godt ud - hehe
[b:779cf827c6][color=grey:779cf827c6][size=18:779cf827c6]The front view looks like a fat chick on ice skates [/size:779cf827c6][/color:779cf827c6][/b:779cf827c6]
[img:779cf827c6]http://vintagewarehouse.com/cars/RHD%20Notch/d%20001.jpg[/img:779cf827c6]
Ja, det ser da lidt mærkelig ud forfra...
Men nu får jeg nok også lidt bredre dæk på end den der... ligner ikke mere end 125'er...
Så er der opdate...
Kriller og jeg fik lavet bagnav idag, så er der er Porsche mønster i dem ( late type3 bagnav ) Så nu skulle karrsossen prøve monteres...
Ser ikke helt dumt ud med boxter fælge på... :wink:
Nu mangler jeg bare et par droppede spindler til foran, men de er også fundet, skal bare have klaphatten til at skrue dem af hans bil...
Her er lidt billeder.
Kan hæve fronten på ca 1 min. og det giver omkring 5cm...
Tror det bliver godt...