SP Rasmussen's Notchback projekt. SOLGT!!!
Og der er fin plads hernede...
8) ser sku godt ud.. glæder mig til at høre hvordan det fungere med den forbro og køreegenskaber
-------------------------------------------
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
uh wauw..... det ser dalme godt ud!!! for den er for lækker lækker lækker..... (citat nik og jay) det ser da ud som om det virker top perfekt det der sænknings værk..... 8O 8)
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Mange tak... Det er altid lidt sjovere og se den som en samlet bil...
Fik lige den rigtige fælg bag på, så ser det mere rigtig ud...
6cm mere så står karrossen på jorden foran... He he
har lige været ude og se den live --- NOVRA 8) :P baad ass stil
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Ja, der fik vi sgu en god snak... He he...
Det er faktisk svært at tage billeder af den, den er meget federe i virkeligheden... 8O
8) ja det kender jeg godt man skal se dem live da foto slet ikke kan udtrykke hvor fede de egentlig er...... tror selv at det bliver den nye trend i 2006
vw replica 356 coupe med 2387 turbo , vw brazilla , pro street oval, early bay 1971 slamfalia :)))
[quote:2b4210f2d2="SP_Rasmussen"]Det er faktisk svært at tage billeder af den, den er meget federe i virkeligheden... 8O[/quote:2b4210f2d2]
Jeg bliver efterhånden snart nød til at kigge forbi jeres troldmandsværksted.
Er der egentligt noget i vandet på jeres værksted som gør at tingene går hurtigere?
Ring: 28118212
He he... Det tror jeg ikke...
Den er jo ikke rustfri endnu, bare lige prøvemonteret... Og hold kæft den kan blive lave og stadig dreje... Den er bare ikke lav nok endnu...
Men de passer godt til den de gas fætre...
Men du er selvfølgelig velkommen, og andre hvis i vil se hvad der sker i Sønderbæk værkstedet...
[quote:15f254d7f9="SorenJ"]Er der egentligt noget i vandet på jeres værksted som gør at tingene går hurtigere?[/quote:15f254d7f9]
Jeg tror mere det er et spørgsmål om hvad der IKKE er i vandet - i forhold til København..! 8O
K
Ja så mangler du bare at gøre tricks'ne efter! :D
[quote:25ffdc991c="vwanders"][quote:25ffdc991c="SorenJ"]Er der egentligt noget i vandet på jeres værksted som gør at tingene går hurtigere?[/quote:25ffdc991c]
Jeg tror mere det er et spørgsmål om hvad der IKKE er i vandet - i forhold til København..! 8O[/quote:25ffdc991c]
Det er derfor jeg holder mig til bajere og cola light. Vand og specialt vand på små flasker er ligesom pinjekerner, rocula salat, makeup og sidde ned for at pisse... noget for kvinder
SP, er det din plan at køre uden kofangere eller skal den svines til med dem igen?
Ring: 28118212
Den ser godt nok underlig ud Ib... 8O
Jeg regner med at den skal have kofangere på, de er nemlig så dejlig rustene...
Jeg er bange for det ikke kun er vand vi drikker... :wink:
Jo jo...
Vi skulle lige have et billede sammen nu da den er solgt... Godt nok ikke så langt væk... :lol:
feeeed ;-)
Ja, det værste er at nu kan man se min ikke er sænket nok...
[quote:41233189d4="SP_Rasmussen"]Ja, det værste er at nu kan man se min ikke er sænket nok...[/quote:41233189d4] :lol: :lol:
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
:lol: her er lidt du kan kigge på ....
Legede lidt men forbro'en på type3'en idag... Min spindler skulle gerne være her tirsdag på skulle lige have gjort det sidste klar, og bestemte mig for at lave forbro lidt om...
Forresten bliver det lidt den samme måde vi laver vores lille forbro produktion...
8O skal der ikke være lidt gummi det er jo det der gøre type 3 så fedt at køre i.....
Jo, der kommer et stykke til at ligge bag rørene...
Men det bliver ikke der samme som det originale... Jeg prøver lidt forskelligt indtil jeg finder noget der virker...
Evt prøve lidt forskelligt...