Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Et lille problem med en bærekuglerne!

Tags:
No tags yet.

(permalink) jacob Member
Skrev for 20 years siden | | | |
Endte med at save spindlerne af med en nedstryger (de er billigere end værkstedstimer) :|

Hvis andre vil gøre kunsten efter så stop saveriet i god tid og brug en majsel eller lignende til at flække det sidste stykke op :wink:

Jeg fik desværre savet igennem til bærekuglerne i begge sider, så jeg skal på jagt efter bærearme med kugler :cry:
-------------------------------------------
Mob. 2682 0060
(permalink) vwmorten VW-Guru
Jacob for h... -se først dette indlæg nu, du kunne bare have ringet... -du dør når du ser hvor nemt det er at "slå" dem af..
54 Judson Oval, 58 Speedster, 67 Samba, 68 Earlybay
26150707
(permalink) jacob Member
Det var enormt besværligt og tog enormt lang tid, men til gengæld ender det nok det med at blive dyrt :?

Værst af alt er det der med selvtilliden. Pludseligt er Jespers gamle motor et stort problem istedet for en fed feature og mit rod-projekt er blevet til raketvidenskab.
Mob. 2682 0060
(permalink) otsaku Member
Nu er jeg glad for at jeg ikke tørte brug skære metoden. Jeg var tæt på at brug vinkelsliberen...
Det jeg ikke kan, kan jeg lære!

Reply

You must log in to post.