Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Hjælp til nyt projekt! Valg af model?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Volle Member
Skrev for 19 years siden | | | |
http://www.blocket.se Der er en del at vælge mellem... :wink:
(permalink) Cosmo Member
Her har du en masse til virkelig små penge og Dalerne er ikke så langt væk... omregnet er det kun 2050.- Dkr for 2 motore karros brede fælge bund mm. tror ikke det kan gøres meget billigere http://www.blocket.se/view/5644053.htm?caller=kal_s&l=0&c=1&city=0
eller så må du prøve og se om du finder noget andet KLIK HER
(permalink) JoeDalton Member
jamen er det ikke en 66'er ? troede det var smartere med 68 og derop som kitogbuggyservice siger.. pga 12v , bremsystem osv
(permalink) Danborn Administrator
Til den pris skal du ikke gå så højt op i årgang!

Jesper
-------------------------------------------
My drinking team has a racing problem.... 23201389
(permalink) Volle Member
Mig bekendt kører der da også buggyer rundt med gamle bremser, styrtøj og 6v., de kører da, og hvis du alligevel skal splitte den helt ad, så kan du jo bare ændre på det... :wink:
Ja det kunne man self osse godt.. når vi nu alligevel er igang med at lære det kan vi lige så godt lære det helt fra start af.... ;)
(permalink) Biffo Member
Jeg er ved at bygge en buggy helt fra bunden - og har været igang de
sidste par år. Hvis alt går som det skal, regner jeg med at få den på gaden
næste sommer.
Det er et stort arbejde, og den pris KB Bent nævner i sin annonce er helt
ude i hampen
Min byggeri har for længst passeret 40.000,- men nu er det også godt på vej.
Buggyen er med helt ny undervogn incl. ophæng, bremser, smallet dit og dat, skivebremser, dropspindler, 7" foran og 10" bagi - T4 motor osv.

- smut du til Sverige og find en buggy :D - det er ihvertfald det billiogste.
Så ka´ du derefter gejle svinet :lol: :lol:

mvh
Biffo
(permalink) Bornholmer Member
bare fordi at du bliver foreslået at bruge en komplet bil til at bygge af, er det jo ikke ligemed at det ikke er billigere kun at købe det du skal bruge, en 66 har fuldstændig den samme bund som en 68er - og det har de iøvrigt helt op til 74 ,sålænge det kun er en 1200...

forskellen ligger i alle løsdelene, men de skal joi skiftes alligevel, det mest optimale at bygge buggy på er en 66- 70 1500 , men de er dyre , og slagter du sådanen bliver du også selv slagtet, hehe - der er grænser for hvad man må ødelægge for at lave en buggy - håber du forstår på den fede måde... :D
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) Volle Member
Men...er det dyrere at køre på en 70'er bund fremfor en 60'er bund? Det eneste er vel den 1/4 vægtafgift når den er 35 år?
Fantastisk.. jamen så gir det hele lidt mere mening. Hvis man bare kan skifte løsedelene og bunden egentligt er den samme, så er det jo bare perfekt. Men det gælder så det hele ? Uafhængigt ophæng, 12v, skivebrems osv ? eller måtte man ikek smide skiver på foran hvis den var fra før 68 ?
(permalink) Cosmo Member
Tænkte såmænd bare et karos i SV koster 7500.- skr. og her fik du 2 motore og brede fælge, så er det vel et fedt med bunden, den har jo heller ikke DK papire så køb dig en bund der er kortet op herhjemme og sæt delene på du finder ikke noget billigere... Men ting koster nu det de koster, så trode du selv kunne se at du der fik en del goodies for 2K. SORRY MEN KUNNE SQ IKKE LADE V
Jamen jeg siger osse 100o tak :D Er jo bare ikek så meget inde i VW verdenen tendnu til helt at vide hvad tingene koster og hvad der er lettest / smartest at gøre ;) Men det lærer man jo efterhånden... forhåbenligt 8)

Reply

You must log in to post.