tiguan skrev:
Hej Mette
Hvordan går den med Buster ? Er du gået i stå ?
Skal den være rød ?
mvh
Der er sikkert mange, der på nuværende tidspunkter forventer, at jeg har opgivet Buster, men det har jeg bestemt ikke.
Jeg købte jo bare lige Ford F-1'eren som skulle ud og køre og så røg der også en vinter på renovering af motoren til Betty.
Nu sker der lidt igen. Jeg fik jo mulighed for at laveblæse oppe ved Jens (vwmekanikeren). Tak for det! Vi valgte dog kun at blæse den i samlingerne. Det er alligevel så store stykker der skal skiftes. Jens gav den en gang grunder i røg og damp i samlingerne efter den var blevet blæst.
Vi er faktisk også kommet lidt videre med bunden... men de billeder har Søren vidst. Her er i hvert fald lidt billeder fra en god søndag i en kæmpe sandkasse.
fedt at se der sker noget !!
Hvad er fordelen ved lavablæsning kontra sandblæsning ?
Det er meget finere og slår ikke så hårdt, så det er næste umuligt for selv sådan en som mig, at ødelægge emnet man blæser. Men det tager en KRIG!
den ser sund ud :))))) 14dage så er den kørende
Du har da humor, Lübbe! :->
Hej Mette kan se du er administrator kan du ikke give mig et ring på 31151280..
Ville bare godt vide hvor man smider sit sponsorat
Hej Mette, hvilken str. dæk kører du med på Betty?
Split
Ups Moeller - den besked har jeg aldrig set - men eftersom den er 7 mdr gammel, er du nok ret ligeglad nu.
Split.. hmm ja. De forreste er 145/80-15 og de bagerste noget større, men jeg kan ALDRIG huske det, når der nogen der spørger. Men jeg lover at kigge efter næste gang jeg er i selskab med hende.
Split.. uden at have været ned og kigge på bilen, så mener vi herhjemme at kunne huske at de bagerste er 196/65-15
Mange tak, ja 195/65 er meget brugt bagpå.
You must log in to post.