Hjælp: Justerbar forbro #?!!
Ja. køb et sæt sænknings beslag og tag det derfra. de koster vist 200 for et sæt.
Og Ib.
For en gang skyld er jeg lidt hurtiger.....hæ-hæ.. :lol:
-------------------------------------------
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
ja det er rigtigt - men der går jo to sæt til
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
øv.... men tilgengæld havde jeg en sjov dag under folkevognen idag :lol: 8O så må jeg jo ringe rundt i morgen og forhøre mig ad :| så går dagen med det.... godt man har ferie :wink:
så skruer man bare møtrikken af og smider den halv måne bag, skrue 2 pinol bolte i og justere, så virker det??? :?: måske :x
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Så er der pris krig..... det kan sku godt være det er 500. vi siger mellem 2 og 500.
Det er billigt for at bevare sin førlighed og andres. og få en der har lavet det før til at tjekke at alt er som det skal være og alt er spændt ordenligt, før du køre i bilen.
Kit og buggy har dem på lager, ved jeg.
53834086
okay... ved at alt andet end lige de juster beslag er som det skal være... er troda alt mekaniker af prof. men man kan ikke vide alt om alt og når det er første gang man har set en justerbar forbro... ja så kan man jo også tage fejl :wink:
de koster 15
dennis / bugservice har dem til 65 kr stk kan jeg se :wink: så mon ikke man bare skulle handle der?! så er der også chance for en pakke lørdag 8O
nej hov det er kun fra 65 og frem :| det dur ikke :?
hvor længe tager det at få det fra csp!? hvis man bestiller nu?
husk der er 2 forskellige slags - og en serie der er helt anderledes - de skulle jo gerne være mage til dem du har
mon ikke det er dem der er op til 65??? eller??? :?:
...og hvis du vælger at handle med Bent er der en chance for du kommer igennem på telefonen på lørdag, haha!! (ej, han er nu god nok - bare alt for travl!)
Mvh. Kåre
Vi skal jo alle lære, Det gjorde vi andre jo også for mange år siden. Og det er stadigt ikke alt jeg ved !!
Det er måske nok en god ide at sende et billed med af det beslag du skal bruge når du bestiller. Så det er det rigtige du får..
53834086
[quote:9213d9cb43="Hardcore"]...og hvis du vælger at handle med Bent er der en chance for du kommer igennem på telefonen på lørdag, haha!! (ej, han er nu god nok - bare alt for travl!)
Mvh. Kåre[/quote:9213d9cb43]
alle de gange jeg har ringet til ham er det faktisk lykkede mig at komme igennem første gang 8O vildt men rigtigt :lol:
Dem dennis har til 65 kr er "puma" udgaven, altså dem der sidder på de fædige justerbare forbroer. Med takkede halvmåner. Jeg har aldrig fattet hvorfor alle køber de dyre (dem du har på).. Jeg kan kun se ulemper ved dem.
1. Aluklodsen bliver deform over tid og det er altid noget lort at få skruerne til at gå ordentligt derefter.
2. Forbroen skal saves over for at montere dem - det må alt andet lige være en svækkelse af materialet. Jeg har set et par stykker knække.
Med den billige puma udgave er det jo bare løsn møtrik, sæt bil i rigtig højde, stram møtrik, kør.
Montering er MEGET lettere og sikkert også stærkere.
Jeg bruger dem altid og kommer ikke til andet.
CSP sender som regel ret hurtigt, så man har varen inden en lille uge mener jeg...! Med mindre varen er i restordre...
Mvh. Kåre
post dk - kører ikke pakker ud om lørdagen med mindre det er expres pakker
[quote:039bf06a7f="Scharling"]Vi skal jo alle lære, Det gjorde vi andre jo også for mange år siden. Og det er stadigt ikke alt jeg ved !!
Det er måske nok en god ide at sende et billed med af det beslag du skal bruge når du bestiller. Så det er det rigtige du får..[/quote:039bf06a7f]
det er jo lige det.... næh stil mig spørgsmål om en Opel jeg skal svare hurtigt og rigtigt :roll: :lol: det billede jeg har smidt på her er vel nok til at vise hvad det drejer sig om?!?! tjekker bent sin mail hver dag nogen der ved det :?:
Ja han gør. og send dit billed med. det er nok.
53834086
[quote:19ae8c1dab="Bornholmer"]post dk - kører ikke pakker ud om lørdagen med mindre det er expres pakker[/quote:19ae8c1dab]
kan måske klare mig til mandag...... men så heller ikke mere.... sommeren går jo på hæld... så skal the high roller bag lås og slå og så skal kadett'en fra 69 tage sin tørn 8O :o
[quote:1952aa63f5="vwanders"]Dem dennis har til 65 kr er "puma" udgaven, altså dem der sidder på de fædige justerbare forbroer. Med takkede halvmåner. Jeg har aldrig fattet hvorfor alle køber de dyre (dem du har på).. Jeg kan kun se ulemper ved dem.
1. Aluklodsen bliver deform over tid og det er altid noget lort at få skruerne til at gå ordentligt derefter.
2. Forbroen skal saves over for at montere dem - det må alt andet lige være en svækkelse af materialet. Jeg har set et par stykker knække.
Med den billige puma udgave er det jo bare løsn møtrik, sæt bil i rigtig højde, stram møtrik, kør.
Montering er MEGET lettere og sikkert også stærkere.
Jeg bruger dem altid og kommer ikke til andet.[/quote:1952aa63f5]
der var engang - man ikke kunne få de andre i håndkøb anders - forbroen er nok fra dengang...
til gengæld syntes jeg ikke at takkerne er noget at råbe hurre for kontra dem maskinaben laver til T2 , det er sgu noget der virker ..
men men når man ikke kan få noget der er bedre kan det jo ikke være anderledes
Han skriver rimelig hurtigt til mig altid, men har aldrig svaret min storebror (selv om han har mange flere penge at bruge end mig!)
Mvh. Kåre
45 indlæg på en time... det er da snart rekort !!!
53834086
[quote:04706305a1="mSTIGAARD"]det er jo lige det.... næh stil mig spørgsmål om en Opel jeg skal svare hurtigt og rigtigt :roll: :lol: det billede jeg har smidt på her er vel nok til at vise hvad det drejer sig om?!?! tjekker bent sin mail hver dag nogen der ved det :?:[/quote:04706305a1]
hvorfor har opel aldrig løst deres rustproblem på deres biler - svar på den - hehe :mrgreen:
[quote:34afea8487="Scharling"]45 indlæg på en time... det er da snart rekort !!![/quote:34afea8487]
nej - mig og anders lavede engang 48 på en ½ time
Det har jeg svaret på Ib. Det gik galt da jeg stopped hos opel som pladesmed, siden er det gået ned af bakke..... :wink:
53834086