Hjælp: Justerbar forbro #?!!
[quote:430d2d3e41="Bornholmer"][quote:430d2d3e41="Scharling"]45 indlæg på en time... det er da snart rekort !!![/quote:430d2d3e41]
nej - mig og anders lavede engang 48 på en ½ time[/quote:430d2d3e41]
Imponerende! Nørder, hehe!
Scharling ;- har du søgt ved suzuki nu - eller fik du afslag - var det det der gik galt for dem så ???
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Nej.... jeg opgav helt brancen og gik over til vw og Film.
Jeg kunne sku ikke følge med. De rusted hurtiger end jeg kunne svejse :lol:
53834086
henrik.scharling(a)gmail.com
Min bus sagde for et stykke tid siden. "Klak!" når jeg kørte, lige under cockpittet. Kan det have været min forbro der gav efter i justeringsbeslagene...? Jeg blev lidt nervøs, men den har ikke sagt lyden længe nu!
Mvh. Kåre
ja du er jo også ved at være en ældre herre - så 10000 biler om året er nok i overkanten :lol:
ahr min gamle kadett fra 69..... har kun skiftet et bag panel på den.... det lydet utroligt men det er en sand historie fra det virkelige liv :wink: men er også stoppet ved Opel, det var svært at væske alt det rust vand o.s.v af hænderne når man skulle hjem :lol:
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
[quote:7a832c9937="Hardcore"]Min bus sagde for et stykke tid siden. "Klak!" når jeg kørte, lige under cockpittet. Kan det have været min forbro der gav efter i justeringsbeslagene...? Jeg blev lidt nervøs, men den har ikke sagt lyden længe nu!
Mvh. Kåre[/quote:7a832c9937]
du har selvfølgelig været nede og kigge om det sidder løst ????
efter reglerene skal det jo egentlig lige ha en lille svejseklat
Hardcore... Luft i maven..luft i maven :lol:
Ha-Ha...
53834086
[quote:2327a6a19a="Hardcore"]Min bus sagde for et stykke tid siden. "Klak!" når jeg kørte, lige under cockpittet. Kan det have været min forbro der gav efter i justeringsbeslagene...? Jeg blev lidt nervøs, men den har ikke sagt lyden længe nu!
Mvh. Kåre[/quote:2327a6a19a]
du tabte vel bare noget på gulvet :lol: en mønt eller noget..... :wink:
[quote:ffa0bfa405="mSTIGAARD"]ahr min gamle kadett fra 69..... har kun skiftet et bag panel på den.... det lydet utroligt men det er en sand historie fra det virkelige liv :wink: men er også stoppet ved Opel, det var svært at væske alt det rust vand o.s.v af hænderne når man skulle hjem :lol:[/quote:ffa0bfa405]
en kadet C eller ældre er også noget helt andet - det var verdens næstbedste bil - efter volvo amazon, men de tider er vist over
men suzuki.... de er nogle være nogen til at ruste..... så kan godt forstå det ikke lige var dig scharling... sådan wagon R den kan være væk på under 4 år :roll:
ja dete r lidt noget andet plade der blev brugt i de "gamle" dage... der sparede de ikke de forkerte steder som idag!!! det er vildt hvad man ikke ser idag... hvis man åbner øjnene 8O
[quote:03cc43dffd="mSTIGAARD"]men suzuki.... de er nogle være nogen til at ruste..... så kan godt forstå det ikke lige var dig scharling... sådan wagon R den kan være væk på under 4 år :roll:[/quote:03cc43dffd]
der er heller ikke noget der kan pisse mig mere af i trafikken , end at køre efter en wagon R - eller en nissan micra , det er med 110% sikkerhed en bagklog morfar med blød har der sidder bag rattet på de to modeller
Den gang var det sku også metal, i dag er det genbrugs metal der bruges....
53834086
Jeg tror måske det bare var fordi bundpladen under pedalerne gav sig lidt (havde nemlig lige haft den af og på et par gange).
Sharling: Når jeg har luft plejer det mere at være "Woubommivvv" og ikke "Klak!" - men bestemt ikke noget dårligt bud, hehe!
Mvh. Kåre
:wink:
53834086
[quote:a74695b4d1="Hardcore"]Jeg tror måske det bare var fordi bundpladen under pedalerne gav sig lidt (havde nemlig lige haft den af og på et par gange).
Sharling: Når jeg har luft plejer det mere at være "Woubommivvv" og ikke "Klak!" - men bestemt ikke noget dårligt bud, hehe!
Mvh. Kåre[/quote:a74695b4d1]
jeg havde også en "sprællemand" over i passasegersiden , i bunden af den gamle sambabus - den var madammen helt vild med at sidde og få til at sige spoing spoing - pisse irreterende, når man som mig har stive ører når man kører langt
Nå. Nu er jeg out off here, det var hyggeligt !
53834086
[quote:42f66c2865]jeg havde også en "sprællemand" over i passasegersiden , i bunden - den var madammen helt vild med at sidde og få til at sige spoing spoing - pisse irreterende, når man som mig har stive ører når man kører langt[/quote:42f66c2865]
Okay, det fattede jeg så ikke en pind af! Hva' pokker er en "sprællemand"... Er det et særligt vw-udtryk for et eller andet?
Mvh. Kåre
Ps. Sov godt Sharling! (hvis det er det, der lokker dig af vwnettet...)
Jeg melder også godnat og tak for hjælpen!!! det var et fint rekord forsøg..... mon ikke vi udrettet et eller andet!!!
Kåre good luck med maven :lol: det lyder grimt det du beskriver :|
[quote:648bc89a1b="Hardcore"][quote:648bc89a1b]jeg havde også en "sprællemand" over i passasegersiden , i bunden - den var madammen helt vild med at sidde og få til at sige spoing spoing - pisse irreterende, når man som mig har stive ører når man kører langt[/quote:648bc89a1b]
Okay, det fattede jeg så ikke en pind af! Hva' pokker er en "sprællemand"... Er det et særligt vw-udtryk for et eller andeT?
Mvh. Kåre[/quote:648bc89a1b]
en sprællemand er en "bule" der ikke kan rettes ud... du ved man trykke et sted og boing den popper op lige ved siden af igen det er noget frygtligt noget.....!!!
Nårh, okay!
Der burde næsten laves en ordbog for særlige vw-udtryk...
Fx. lyder det lidt mærkeligt at en splitbus kan have nonnebryster osv., hvis man ikke kender noget til det...
Mvh. Kåre (der også går til køjs nu!)
[quote:beba00b6dd="Hardcore"]Nårh, okay!
Fx. lyder det lidt mærkeligt at en splitbus kan have nonnebryster osv., hvis man ikke kender noget til det...
Mvh. Kåre (der også går til køjs nu!)[/quote:beba00b6dd]
nonnebryster
sprællemand
hockeystick
one eyed duck
tumpeknop
kødkrog mm
[quote:8e42a7913a="Bornholmer"][quote:8e42a7913a="Hardcore"]Nårh, okay!
Mvh. Kåre (der også går til køjs nu!)[/quote:8e42a7913a]
nonnebryster
sprællemand
hockeystick
one eyed duck
tumpeknop
kødkrog mm[/quote:8e42a7913a]
aner ikke hvad halvdelen af dette er..... men hvad faen mon ikke man finder du af det hvis man skal bruge dem :roll:
Så har jeg snakket med bent og bestilt nyt!!! Han siger at de støtte bolte der er i sådan et juster sæt er nogle special hærdet bolte, så det er åbentbart ikke nogen man bare finder i rode bunken, info til fok der skulle løbe hovedet mod muren som jeg har gjort denne gang :wink: :?
Og endnu engang lykkede det mig at komme igennem ved 1 telefon opkald til bent 8)