Hjælp: Justerbar forbro #?!!
ja folk de overdriver , eller ringer på det forkerte tidspunkt , han web er iøvrigt blevet opdateret med nye åbningstider , så de skulle passe nu ...
Man - Tirs : 10 - 12 og 13 - 17.30
Onsdag : [b:787e66d1bf]Lukket [/b:787e66d1bf]
Torsdag : 10 - 12 og 13 - 17.30
Fredag : 10 - 12 og 13 - 16.30
Lørdag : [size=18:787e66d1bf][b:787e66d1bf]Efter aftale[/b:787e66d1bf]. [/size:787e66d1bf]
Søndag : [b:787e66d1bf]Lukket[/b:787e66d1bf]
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
ja jeg har aldrig haft probs med bent... altid god service!!!
OARR- Odense Aircooled Roadrunners
e - mails : mads@stigaard
Mobil : 40327555
Det kan være han har en rød "hotline" for særligt udvalgte kunder, hehe!
Mvh. Kåre
[quote:b61420352e="Hardcore"]Det kan være han har en rød "hotline" for særligt udvalgte kunder, hehe!
Mvh. Kåre[/quote:b61420352e]
nej tror bare han har bedst tid lige efter åbningtid og lige efter kl 13 , han kører på posthuset 2 gange om dagen , til fyreaften og lige inden middag , og om fredagen skal man ikke ringe , der er butikken fyldt med kunder der bor så tæt på at det er billigere at køre derud...
8) Hold kæft - I blev ved til langt ud på natten i går.. Har I ikke noget arbejde at passe? :P
[quote:744a3003c7]Hold kæft - I blev ved til langt ud på natten i går.. Har I ikke noget arbejde at passe?[/quote:744a3003c7]
Jeg havde lige sovet lidt forinden til fjernsynet, så jeg var frisk, hehe!!
Mvh. Kåre
[quote:619b78560b="vwanders"]8) Hold kæft - I blev ved til langt ud på natten i går.. Har I ikke noget arbejde at passe? :P[/quote:619b78560b]
[b:619b78560b]ARBEJDE ??? [/b:619b78560b]- nej gi det til de raske ,og lad os andre hygge os :P
[quote:d47b18b0e0="vwanders"]
[quote:614186cf34="Bornholmer"]og jeg er altså kun 34 - men er sådan mere eller mindre på ½pension , hvis man kan kalde det for det - :lol:[/quote:614186cf34]
Dvs. morgenmad er med i prisen, men du skal selv stå for resten..?
nej omvendt anders - hehe
[quote:cd511485dd="vwanders"][quote:cd511485dd="Bornholmer"]og jeg er altså kun 34 - men er sådan mere eller mindre på ½pension , hvis man kan kalde det for det - :lol:[/quote:cd511485dd]
Dvs. morgenmad er med i prisen, men du skal selv stå for resten..?[/quote:cd511485dd]
:lol: Hvis så bare det er ordentlig morgenmad er det da også en udemærket handel når man er 34 :roll:
8) Ja hvis jeg fik serveret æg og bacon med det hele, pandekager og kaffe osv på sengen, så skulle jeg nok selv gå ned på grillen til frokost og varme resterne af morgenmaden til aften - no biggy!
lækkert vejr i dag ellers
ja lækkert vejr...... men mørkt her også!!! solen skinner helt sikkert ikke mere her.... ellers skal jeg ihvertfald have pudset vinduer :roll: :wink:
[quote:5d7b580c86="mSTIGAARD"] ellers skal jeg ihvertfald have pudset vinduer :roll: :wink:[/quote:5d7b580c86]
Ja se det er den slags man har tid til som pensionist.. Det er måske derfor vejeret er godt hos Ib, og bare mørkst hos os!?
:D [size=9:5d7b580c86] Du ka' ta' det Ib.. [/size:5d7b580c86]
ja - jeg bor jo sammen med en pensionist - det med vinduerne klarer hun 8)
[quote:cfbf4e1346="vwanders"][quote:cfbf4e1346="mSTIGAARD"] ellers skal jeg ihvertfald have pudset vinduer :roll: :wink:[/quote:cfbf4e1346]
Ja se det er den slags man har tid til som pensionist.. Det er måske derfor vejeret er godt hos Ib, og bare mørkst hos os!?
:D [size=9:cfbf4e1346] Du ka' ta' det Ib.. [/size:cfbf4e1346][/quote:cfbf4e1346]
:lol:
Ja som pensionist har man tid til at gå op i de små ting 8O :wink: men hvis det er det der skal til for at vejret bliver godt.... så vil jeg også prøvet et løbe vinduerne over med en klud...... Tip fra Ib plejer at være gode jo og holde vand :!:
tip fra ib ER gode - havde jeg selv haft råd - havde jeg haft mindst 5 af de biler der kører rundt i dk. men jeg glæder mig over at få lov til at kigge på dem til træf --- GRATIS
Det er jo ikke for ingenting at gratis rimer på yndlings..!
bare fordi øllebrød er billigt er det ikke li med at det er godt
Det kræver den rette opskrift at lave godt øllebrød..... tror anders og jeg ligger inde med samme opskrift, den er GO :P
Ib har også opskriften - han har bare glemt hvor han har lagt den..
1 del vwnet
2 dele puha jeg gider ikke lave noget
1 tsk jeg burde meeen
og en knivspids bagepulver
Røres sammen i en pose chips eller lign.
Krydres med 1 kop kaffe, cola, eller hvad man bedst kan lide.
bages en aftens tid ved 70 grader sammen med larmen fra fjernsyn i baggrunden og en ølbøvs i ny og næ.
Efter afkøling drysses evt over med zzzzZZZZZzzzzzz.....