:twisted:
Split crewcap projekt sælges. 1966 uden afgift.
Den er komplet og uden rust (dog mangler motor)
Der mangler at blive svejst ladbund i og der skal rettes nogen buler i fronten + et baghjørne.
Sidefjælderne er der men de er ligeledes lettere bulede.
Det er et yderst overkommeligt projekt i forhold til andre splitbus projekter generelt.
Der er indkøbt div nye gummilister osv.
Bilen bør ses. Ring for mere info.
Bilen står i Vestsjælland
Hvem der havde 35k :roll:
-------------------------------------------
tlf. 20493419.
Papire, afgift?
Ledningsnet?
bremser?
Ellers komplet?
mvh.
Lars
sorry..uden afgift :wink:
Der er papir på den, bremser og ledningsnet sidder der på den ,men aner ikke om det virker :roll: , den skulle værre komplet .
Mvh Dan
Afgiften er jo det mindste af det - vel omkring 5K.. Så det vælter nok ikke læsset.. 8)
Uha...
Nu klør det i fingerne igen...
Var det ikke noget med en notch i bytte...? :wink:
Jeg håber ikke du får den solgt, så jeg kan købe den senere...
Er kun interreseret i at bytte med en splitbus combi - desværre....
Mvh Dan
Tillykke med salget - håber den nye ejer melder sig med lidt flere billeder og planer om hvad der nu skal ske :D
-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
Tak for det, det var sku ikke sjovt at skulle af med den :cry:
men såen er det jo en gang imellem.
Håber også at den nye ejer ligger lidt billeder ind når han kommer igang med den :D
Tak for handlen Dan og SHP og tak for sidst.
Ja her er lige en melding fra den nye ejer. Den er røget til det jyske (Horsens) og skal i første omgang lagres da vinteren er projektbesat.... Men vi giver lyd når projektet igangsættes.
Mine projekter har fortrinsvis været T1, og jeg er derfor novice når det gælder busser. Dog bliver vinteren brugt til at samle pladedele til crew cap'en, og da jeg ikke ved hvor jeg skal lede, så der muligvis være en hjælpende sjæl i dette forum??
mvh. Jesper
-------------------------------------------
T265 1960 crewcab, T265 1961 crewcab
T111 1953, T113 1964