Jeg kan sku heller ikke se de billeder....
jeg vil ellers gerne se hvad han hitter på...
Jeg har selv gået meget og tænkt på at lave en selv.
Så jeg har tænkt igennem helt ned i den mindste detalje.
jeg ville dog vælge at monter en golf motor i den med
en gang gl dags tuning og i rigtig motorstyrine.
karossen ville jeg lave noget aller farrari 355...
Eller mere som den blå under kit galleri.
Der skal være luft indtag i begge sider.
Så motoren kan få køling og frisk luft.
Det skal laves lamdo døre der også kan åbens alm.
det skal være en hardtop.
for lygter skal ikke være klap lygter...
det er for gammel. Det skal være lidt mere moderne..
jeg kan dog ikke lige helt forklare det på tekst.
baglygter skal være runde med dioder. intentet mindre..
Kabinen skal være lige så simpel som den der i en farrari F50,
dog med en anden type kadanboks...
Fælgene skal være 8x17" for og 10x17" ikke mindre.
de skal bilen næsten bygges op efter.
må man ikke lave kabine området i jern.
få så kan ruderne få bedre restning og bilen bliver mere sikker...
jeg vil ellers gerne se hvad han hitter på...
Jeg har selv gået meget og tænkt på at lave en selv.
Så jeg har tænkt igennem helt ned i den mindste detalje.
jeg ville dog vælge at monter en golf motor i den med
en gang gl dags tuning og i rigtig motorstyrine.
karossen ville jeg lave noget aller farrari 355...
Eller mere som den blå under kit galleri.
Der skal være luft indtag i begge sider.
Så motoren kan få køling og frisk luft.
Det skal laves lamdo døre der også kan åbens alm.
det skal være en hardtop.
for lygter skal ikke være klap lygter...
det er for gammel. Det skal være lidt mere moderne..
jeg kan dog ikke lige helt forklare det på tekst.
baglygter skal være runde med dioder. intentet mindre..
Kabinen skal være lige så simpel som den der i en farrari F50,
dog med en anden type kadanboks...
Fælgene skal være 8x17" for og 10x17" ikke mindre.
de skal bilen næsten bygges op efter.
må man ikke lave kabine området i jern.
få så kan ruderne få bedre restning og bilen bliver mere sikker...