Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

EDB-nørd på afveje!!!(Der er 30 pics!!!)

Tags:
No tags yet.

(permalink) Ibbernik Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Det må jeg lige kigge på. Det er også indtil videre bare en lille idé jeg har :)
(permalink) Ibbernik Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Så er der sket noget nyt i projektet. Jeg har fået kørt to håndbremsekabler, koblingskabel og speederkabel gennem remmetunnelen. Håndbremsekablerne var sgu dyre, da jeg har det gamle håndbremsesystem(500 kr.).
Jeg har fået sandblæst og metaliseret min forbro samt fået den malet. Forbroen er også sat på og nu mangler jeg jo bare det sidste :). Jeg fandt dog ud af at koppen(pga. af gammelt bremsesystem) der sidder i forenden af bunden ikke kan være der, når forbroen er sat på. Jeg har nemli' sænkningsbeslag på. Så jeg skal til at save lidt i koppen.

[img:50b4759027]http://www.ibbernik.dk/projekt/31.jpg[/img:50b4759027]

[img:50b4759027]http://www.ibbernik.dk/projekt/32.jpg[/img:50b4759027]

Det var et helvede at få sat støddæmpere på forbroen. Jeg tror jeg har fået de forkerte, men jeg fik dem tilpasset efter megen møge og besvær(boremaskine, skruetvinge, dunkraft og nylonreb).

Jeg har også fundet ud af at benzin røret der kører inde i remmetunnelen er på det sidste, så jeg regner med at købe et nyt rør og køre det på ydersiden af remmetunnelen. Hvad siger i til det? Er der bedre alternativer?
Jeg mangler også at købe bremserør.
Og til sidst skal jeg have tilset mine tromlebremser. Er der nogen der har råd til hvad jeg skal gøre for at tjekke om de er ok? Jeg ved selvfølgelig godt at tromlerne skal drejes af og bakkerne skal have ny belægning. Er der nogen der ved hvad det koster at få drejet tromlerene af og få ny belægning på bakkerne og hvem der gør det?(Jeg bor i

Reply

You must log in to post.