Jeg er ikke den store (motor)mekaniker og er derfor kommet i tvivl om jeg skal begynde at skille min motor ad ifbm mit renoveringsprojekt. (type1 årg 61)
Motoren kørte fint, da jeg hentede bilen hjem, men jeg ville jo gerne have motoren gjort pæn og det ville jo være det nemmeste om jeg skruede nikketøj og cylinder mm af selve blokken. Skal jeg holde nallerne væk eller kan man roligt gå igang med dette og er der i givet fald noget man skal passe på?
Er der noget man per automatik altid skifter, når nu motoren er pillet ud og ligger på arbejdsbordet ( ud over olien) ?
Motoren kørte fint, da jeg hentede bilen hjem, men jeg ville jo gerne have motoren gjort pæn og det ville jo være det nemmeste om jeg skruede nikketøj og cylinder mm af selve blokken. Skal jeg holde nallerne væk eller kan man roligt gå igang med dette og er der i givet fald noget man skal passe på?
Er der noget man per automatik altid skifter, når nu motoren er pillet ud og ligger på arbejdsbordet ( ud over olien) ?
-------------------------------------------
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback
Type 14 Karmann Ghia, Type 3 1600 Fastback