Der blev efterlyst nogle Newbie spørgsmål i aftes, så here goes:
Jeg har en 1500 1968 motor og gearkasse der er lavet om til 1914cc.
Den trænger til en ny kobling og er det rigtigt hvis jeg antager følgende:
(jeg har ikke rykket motoren ud endnu da den skal skiftes samme dag)
1. Den skal have en 200mm med ring.
2. Hvis det er den gamle type der sidder i, så kan man uden bøvl skifte til en ny type med solfjedre.
3. En standard 200mm er nok til en 1914 med kadrons. Jeg behøver ikke få koblingsknæ af en Kennedy.
Gode råd modtages gerne.
Hvad skal man købe? SACS, LUK eller noget tredje?
Er der en der har et nyt koblingskit I GOD KVALITET, så skriv gerne tilbage.
Jeg har en 1500 1968 motor og gearkasse der er lavet om til 1914cc.
Den trænger til en ny kobling og er det rigtigt hvis jeg antager følgende:
(jeg har ikke rykket motoren ud endnu da den skal skiftes samme dag)
1. Den skal have en 200mm med ring.
2. Hvis det er den gamle type der sidder i, så kan man uden bøvl skifte til en ny type med solfjedre.
3. En standard 200mm er nok til en 1914 med kadrons. Jeg behøver ikke få koblingsknæ af en Kennedy.
Gode råd modtages gerne.
Hvad skal man købe? SACS, LUK eller noget tredje?
Er der en der har et nyt koblingskit I GOD KVALITET, så skriv gerne tilbage.