Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  200mm koblingsskift, gl. model til ny med solfjedre?

Tags:
No tags yet.

(permalink) kubelsvinet Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Der blev efterlyst nogle Newbie spørgsmål i aftes, så here goes:

Jeg har en 1500 1968 motor og gearkasse der er lavet om til 1914cc.
Den trænger til en ny kobling og er det rigtigt hvis jeg antager følgende:
(jeg har ikke rykket motoren ud endnu da den skal skiftes samme dag)

1. Den skal have en 200mm med ring.
2. Hvis det er den gamle type der sidder i, så kan man uden bøvl skifte til en ny type med solfjedre.
3. En standard 200mm er nok til en 1914 med kadrons. Jeg behøver ikke få koblingsknæ af en Kennedy.

Gode råd modtages gerne.
Hvad skal man købe? SACS, LUK eller noget tredje?
Er der en der har et nyt koblingskit I GOD KVALITET, så skriv gerne tilbage.
(permalink) bugservice Member
Skrev for 19 years siden | | | |
hej
du skal altid ha ringen på ,det er din gearkasse der bestemmer det??? solfjeder eller ej ,en solfjeder med ring koster ny 1220 kr ( LUK )
MVH Dennis
ps måske skal du bare ha en ny lamel
-------------------------------------------
VWW.BUGSERVICE.DK torsdage på tlf 29112161 WEBSHOP http://www.bugservice.dk

Reply

You must log in to post.