Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Nogen der kender et godt/gratis antivirus program

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg har i 12 år arbejdet med/udviklet programmer der skal fjerne virus fra pc.
Efter min erfaring er NORTON stadig nr. 1
Måske er det lidt tungt/koster, men effektivt.
Det var kun lidt fra min erfaring, og ikke noget surt opstød
Hej igen
(permalink) Tonny Larsen Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:bc52b54fcc="Mbechmann"]Nimbus, faktisk køre jeg idag med AVG pga det er gratis. Jeg ville dog køre Panda hvis prisen var den samme for dem begge. Jeg kørte Panda i 4 år, og der kørte opdateringerne dagligt uden problemer.

Men du har ret. Hvis man som jeg har haft dårlig erfaring med Norton, så fravælger man det fremover - også selvom det måske idag er blevet bedre. Men sådan er livet nu engang imellem.:)


[quote:bc52b54fcc="Tonny_Larsen"]Der er en anden og mere drastisk mulighed, køb en mac, det funker :D :D :D :D
Har ikke haft en virusscanner installeret siden 2001

-Tonny[/quote:bc52b54fcc]

Tonny, vi snakker jo antivirus til computer. Ikke til dørstoppere.;)[/quote:bc52b54fcc]

Det er lige som med VW, når først man har en mac kan man ikke slippe det igen, prøv det og bliv et gladere menneske, uden bekymring for virus og andet Windows snavs........... :D

-mvh Tonny
-------------------------------------------
http://www.barndoor.dk
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jeg har prøvet mac, og jeg skal ALDRIG have det igen. Jeg ved at Windows er skod på rigtigt mange områder, men jeg har trods alt arbejdet med det i 15 år (jeg har vist nok stadigvæk Windows 1,0 liggende hvis nogle står og mangler et styresystem), så lidt arbejdsskadet er jeg da blevet.:)
-------------------------------------------
Michael
(permalink) Juniorsplitten Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:3bddb5521b="Jakobh"]AD-Aware skulle være ret godt til at fjerne spyware, jeg brugen den gratis version men der findes vist også versioner som man betaler for som kan noget mere, læs : er mere på forkant.

http://www.lavasoft.com//quote:3bddb5521b

jeg bruger nøjagtig den samme version og den virker godt syntes jeg, der har iværdfald ikke været noget med min computer siden jeg har fået det program
-------------------------------------------
66´ 1300 Seablau
(permalink) ploug Member
Skrev for 18 years siden | | | |
ccleaner er også et godt program til at rydde op i div. ligegyldige filer

det kan downloades gratis på major geeks
-------------------------------------------

mobil nr: 22-26-03-12
(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 18 years siden | | | |
ja nu´HAR JEG F
(permalink) BuggyBoy Member
Skrev for 18 years siden | | | |
det er derfor man afinstallerer inden man installerer noget nyt... med mindre man vil opgradere selvf...

Vil den slet ikk starte? Heller ikk i fejlsikret tilstand? Fortæl hvad der sker når du forsøger at starte den... Ellers er det lidt svært at hjælpe...
(permalink) Thomas 356 Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:5e58e26a0e="BuggyBoy"]det er derfor man afinstallerer inden man installerer noget nyt... med mindre man vil opgradere selvf...

Vil den slet ikk starte? Heller ikk i fejlsikret tilstand? Fortæl hvad der sker når du forsøger at starte den... Ellers er det lidt svært at hjælpe...[/quote:5e58e26a0e]



den starter på som normal den vil bare ikke lave forbindelse til netværk

alt på pc køre som det skal bare ikke internettet

og der er ikke mit inter net som ikke virker

for min hjemme pc står lige ved siden af min arbejds pc og de køre på samme stik lige fortiden ad jeg har væltet mit hus og er ved og skal lave et nyt hus

så begge pc står lige ved siden af hianden

jeg er total ikke pc nørd jeg ved ingenting om noget at det her kan kun finde ud af og starte den og skrive på den
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Problemet er ikke AVG, men Norton. Det er den slags problemer jeg også havde den gang jeg fjernede Norton fra min maskine.

Prøv at afinstaller AVG igen, så du både har fjernet AVG og Norton samtidig. Hvis den så kan komme på nettet, så kan du installere AVG igen.

Hvis dit net IKKE virker efter det, så er du nødsaget til at geninstallere dit netkort. Hvis det stadigvæk ikke virker, så afinstaller din internet explore, og installer den igen.

Hvis det stadgivæk ikke virker, så er der kun 1 vej, og det er kun den hårde vej, nemlig at geninstaller windows.

Det er årsagen til at jeg ikke køre Norton.:) Jeg HAR nemlig været dette igennem med min egen maskine.
-------------------------------------------
Michael
(permalink) Anonym Member
Skrev for 18 years siden | | | |
[quote:33a77db431="Mbechmann"]
Hvis dit net IKKE virker efter det, så er du nødsaget til at geninstallere dit netkort. Hvis det stadigvæk ikke virker, så[color=red:33a77db431] afinstaller din internet explore, og installer den igen.[/color:33a77db431]

[/quote:33a77db431]

hvordan ?
du kan da ikke fjerne IE eller bruger du noger SW ?
(permalink) Mbechmann Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Jo det kan du hvis du har installeret fx IE 6.0. Så har du muligheden for det i tilføj/fjern programmer. Microsoft tabte en retsag netop på det punkt, så det er der nu mulighed for.:)
-------------------------------------------
Michael

Reply

You must log in to post.