Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  s: 2x k-14 turbo,NOS,Fælge

Tags:
No tags yet.

(permalink) bigneko Member
Skrev for 19 years siden | | | |
sælges:
2x kkk k-14 turboladere, 4000 kr.
1 x NOS fogger system m/24 punds flaske, 4500 kr.
4 x Citroen 14" fælge, 1000 kr.
4 x Bmw 15" fælge, 1200 kr.
1x K&N Filter, 100 kr.

billeder på : http://home.tiscali.dk/lillang/salg.htm
(permalink) vwanders Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Det har ikke ret meget med VW at gøre, har det?
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) bigneko Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Da turboladerne stammer fra en T4 synes jeg det har en del relevans i forhold til vw, nos'en blev brugt på en G3 vr6 2,8.

Har det nok med vw at gøre synes du ?
(permalink) vwanders Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Jeg tænker nu på luftkølede VW'er.. Det her forum er for veteraner, hvis du ikke ved det.
-------------------------------------------
24446703 / rexsurewood@yahoo.dk

(permalink) Anonym Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Men måske er nogen herinde alligevel interesserede i
dine turboladere.
Prøv at skriv hvad de er fra, om de er renoverede og lign.
Forklar også lige om hvorfor de ikk ser helt ens ud på billed

Måske vil du have mere held med at sælge dem enkeltvis,
Det er nok ikk så mange der lige mangler 2 stk...

Mvh Birke
(permalink) bigneko Member
Skrev for 19 years siden | | | |
1 turbo er med manifold til T4 og aktuator

den anden er uden manifold men har dog skåret en flanche så man kan lave en

turboerne har siddet i 2 T4'ere og km tallet var hhv 97000km og 103000 km ved afmontering

i turboen med 103kkm er der minimalt slør, ingen af de 2 trænger til renovering

kommer somsagt fra T4 2,5 liters diesel motor og er gode til benzin motorer fra 1,6 - 2,0.

de kan sælges separate, turbo med manifold+aktuator = 2500 kr, turbo uden manifold = 2000 kr

dette er ok priser hvis man sammenligner med firmaer der handler med turboer
(permalink) LowriderMac Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Man siger at hvis man skal tage en turbo fra en dieselbil og montere på en benzinbil, så skal dieselmotoren den kommer fra være dobbelt så stor som den benzinmotor den skal sidde på.
Så umiddelbart er det en lidt lille turbo der ville passe bedst på en 12 eller 1300 motor.
-------------------------------------------
https://www.dataerklaering.dk - Dataerklæring til din bil
(permalink) bigneko Member
Skrev for 19 years siden | | | |
ja, der er en grund til at jeg vil sælge dem i et par, købte de 2 for bla at få hurtigere spool op tid.
(permalink) Larsen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Hej bigneko

Er der nogen hakker i filteret ??? du ved hvor nettet er bukket/ødelagt ? hvad er målene på fliteret og tilslutning

Du kan evt sende et par fotos af det til mig
(permalink) bigneko Member
Skrev for 19 years siden | | | |
filteret er 14,4 cm langt incl 1,8 cm tilslutning

start diameteren er 10 cm, slutdiameteren er 7,7 cm(den polerede ende)

tilslutningen er 7,5 cm i diameter

der er ingen huller / hakker

sender billeder
(permalink) Larsen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Mange tak

Reply

You must log in to post.