Her er et godt lille motorprojekt til salg:
Alt det der ses på billederne er med, og desuden medfølger 1.1:1 vippearme og swivelfeet justerskruer, knasthjul på krumtap, fordelerdrev.
Blokken er en std. vw og er rigtig fin. Den er boret op for 92mm cylindre og der er fræset en stor plan anlægsflade.
Krumtap (std. mål) og plejlstænger er i perfekt stand og der er monteret nye plejlbøsninger i plejlstængerne. Der er ALLE nye lejer med komplet, nye løftere, ny w100 engle knast (276 grader), ny knasthjul, ny remhjul med pakdåse (for bedre olietætning), nyt 92mm cylindersæt,
Topstykkerne er boret op for 92mm cylindre og de er med 35,5 og 32mm ventiler. Styrene er PT udtaget for at lette portningen, men efter portning bliver nye styr sat i (arbejdet med at montere + de nye styr er inkluderet i prisen.... dog ikke portning). Det er et par rigtig fine db. portede toppe.
8 stk rustfri stødstangsrør, 1 sæt nye Scat HD enkeltfjedre, 26mm ny HD Schadek oliepumpe.
Karburatorerne er fra en 2.0 T4 motor (er i rigtig flot stand) og der er ny galvaniserede T3 manifolde med samt luftfiltre,
Tarmslynget er et 1-3/8" tarmslyng og der medfølger "custom" stinger og j-rør. Har kun kørt ganske ganske lidt.
Der medfølger også nygalvaniserede samt nymalede (2 komponents matsort autolak) ventildæksler samt clips, og et nygalvaniseret org. oliebunddæksel for blokken,
Strømfordeler, tændkabler, solfjederkobling og speedertræk medfølger ikke!
Alt det der ses på billederne er med, og desuden medfølger 1.1:1 vippearme og swivelfeet justerskruer, knasthjul på krumtap, fordelerdrev.
Blokken er en std. vw og er rigtig fin. Den er boret op for 92mm cylindre og der er fræset en stor plan anlægsflade.
Krumtap (std. mål) og plejlstænger er i perfekt stand og der er monteret nye plejlbøsninger i plejlstængerne. Der er ALLE nye lejer med komplet, nye løftere, ny w100 engle knast (276 grader), ny knasthjul, ny remhjul med pakdåse (for bedre olietætning), nyt 92mm cylindersæt,
Topstykkerne er boret op for 92mm cylindre og de er med 35,5 og 32mm ventiler. Styrene er PT udtaget for at lette portningen, men efter portning bliver nye styr sat i (arbejdet med at montere + de nye styr er inkluderet i prisen.... dog ikke portning). Det er et par rigtig fine db. portede toppe.
8 stk rustfri stødstangsrør, 1 sæt nye Scat HD enkeltfjedre, 26mm ny HD Schadek oliepumpe.
Karburatorerne er fra en 2.0 T4 motor (er i rigtig flot stand) og der er ny galvaniserede T3 manifolde med samt luftfiltre,
Tarmslynget er et 1-3/8" tarmslyng og der medfølger "custom" stinger og j-rør. Har kun kørt ganske ganske lidt.
Der medfølger også nygalvaniserede samt nymalede (2 komponents matsort autolak) ventildæksler samt clips, og et nygalvaniseret org. oliebunddæksel for blokken,
Strømfordeler, tændkabler, solfjederkobling og speedertræk medfølger ikke!
-------------------------------------------
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
1966 Type2, 1957 Karmann Ghia