Så var der da endelig en dag, man kunne bruge til noget fornuftigt!
-------------------------------------------
Helt pjattet med gamle biler.....
Helt pjattet med gamle biler.....
Leth skrev:Jakob altså......
(Billeder til en vis hjemmeside...)
snibeke skrev:Næ du, når det drejer sig om at sætte andre i arbejde er han fuldstændig utrættelig!
Du giver ikke op så let hva Leth
snibeke skrev:
snibeke skrev:Næ du, når det drejer sig om at sætte andre i arbejde er han fuldstændig utrættelig!
snibeke skrev:Takskaduha! Det er altid rart at blive pralet med!
Hvor var det dejligt at se jer begge 2 i går, den kan du sagtens vise frem synes jeg...Jeg gik rundt i går og pralede med, at jeg havde kørt tur i den...
Super spændt på at se den, når den bliver malet
Leth skrev:Narj, den tæller ikke rigtigt. Den er for ny til at være youngtimer - og så har den svenske plader på. Du ved, den tilhører en af de der pseudosvenske afgiftsflygtninge ;-)
Det toyota der holder ved siden af er for sej! :-))
haldex201 skrev:Mads og hans far fortalte mig skam selv historien. Jeg tror nok at Mads' plan var at lave en rigtig "sleeper" af en gaderacer, men hans far fik vist overbevist ham om at race hører hjemme på lukkede baner. Det håber jeg så han får succes med!
Fedt at se den er kommet ud at køre, jeg kan fortælle en del om en vw 412s plus lidt om manden du købte den af.
Da han var fire år gammel stod han på lægtene og råbte af sin far som var ved at vinde et løb i det vestjyske i en 412E cupe`.
Da han var i sverige og hente den var det meningen den skulle have haft turbo og med til DHB. Men i stedet har han overtaget min gamle 1303.
haldex201 skrev:Hvis man var fræk, kunne man jo sige noget om at det ene skal passe til det andet!
Ps.Pas nu pænt på den Snibeke det er jo en T4 og lidt den er jo lidt tung i Rø...
You must log in to post.