Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:42 nflorboe: Opstart efter stilstand
23:41 nflorboe: Olie
17:52 Riley: ledningsnet
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Hvor manger er vi i 3kantområdet???

Tags:
No tags yet.

(permalink) dosser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jeg har solgt Roadsteren, men måske jeg kommer forbi i "Den gamle englænder", hvis jeg når det, er jeg på tanken kl.14:00
(permalink) Buggy 84 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvis det bliver godt vejr kommer jeg helt sikkert, kan vi ikke mødes på shell Haderslevvej ALLE os fra kolding området omkring kl. 13.00?????
(permalink) dosser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
[quote=Buggy 84]Hvis det bliver godt vejr kommer jeg helt sikkert, kan vi ikke mødes på shell Haderslevvej ALLE os fra kolding området omkring kl. 13.00?????

Det var dig der havde forespurgt omkring dine børn i Buggyen med seler ikke?
Jeg kan fortælle dig at du gerne må have den lille siddende på forsædet, da der kun er de to sæder, bare der er en sele til ham, jeg tror du skal undersøge det lidt nærmere hos færdselsstyrelsen og ikke hos politiet, da de ikke altid kender reglerne.
Det ville jo være rart for den mindste at komme lidt med ud og kører, så må storebror stå og vente lidt ind imellem ;-)
(permalink) Buggy 84 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hej dosser jeg har haft fat i politiet igen og denne gang fik jeg fat i en der virkelig kunne fortælle reglerne, så jo han må gerne køre med bare han bruger selepude så han glæder sig til på søndag:-)
(permalink) dosser Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Fint nok, fik det tilfældigt at vide, så jeg ville lige informere dig, knægten så jo lidt bedrøvet ud da han kun kunne kigge på storebror.
(permalink) pinon Member
Skrev for 17 years siden | | | |
(permalink) pinon Member
Skrev for 17 years siden | | | |
hej det lyder meget spændene med en klub her omkring. dem er der jo ikke for mange af. i kan telle mig med hvis det bliver til mere. anja
(permalink) Thundercat Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Der må da være flere i området som har en luftkølet???? Det bliver jo aldrig til noget hvis kun 3 dukker op:-) Vejrudsigten lover tørt og op til 27 grader, så det kan ikke bruges som undskyldning!:-)
(permalink) Anonym Member
Skrev for 17 years siden | | | |
(permalink) vwmichael Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvornår finder vi ud af at mødes på shell???
-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) Louie Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jeg er også på.....
(permalink) Buggy 84 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hvad sagde vi til kl 13.00 på shell Haderslevvej i kolding
(permalink) vwmichael Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Kl 13 er fjong med mig!
-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) Buggy 84 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Oki så aftaler vi da kl. 13.00 hos Shell Haderslevvej i Kolding og det bliver kanon vejr så I kan godt møde op
(permalink) Thundercat Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Vi kommer også......:-)
(permalink) vwmichael Member
Skrev for 17 years siden | | | |
NICE!!!
-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) pinon Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hejsa!!! bare sådan for en ordens skyld ville det være rart at høre lidt om hvordan det gik i lørdags.... Kunne det svære ikke komme da mim bil er til hel lakering. :o(

Hilsen anja
(permalink) SJN Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Har da også en luftkølet... men er bange for at den ikke når at se vejene i år ....men håber da at den er klar til næste år ...
-------------------------------------------
Med Venlig Hilsen
Søren Nielsen, Kolding
KGB Kolding Gear Boxers
(permalink) Thundercat Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Det gik rigtig fint i søndags:-) Vi var 4 stk der troppede op, 2 bobler, 1 split og 1 buggy så der blev "sparket lidt dæk", kigget lidt motor og guffet is:-) Der var også andre rigtig fede veteran-biler.....meeeen der er jo ikke noget der slår en vw!!!!
Håber så at se jer(+ biler) næste måned:-)
(permalink) pinon Member
Skrev for 17 years siden | | | |
ja.
det håber jeg også. Har lige hørt fra maleren i dag, han reger med den skulle være klar om en uge. men det skulle den også gerne han har haft den en måned nu. såh.....
(permalink) Ex-pro30 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
jamen er da også fra jydelandet og skal igang med noget men som nogle af de andre går der nok et stykke tid før jeg er på gaden.....
(permalink) MANDARINEN Member
Skrev for 17 years siden | | | |
nogen der ska ud og trille på søndag hvis det er vejr til det ??
(permalink) vwmichael Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hey vwenner!!!
Jeg skal i morgen d 24/10 snakke med min direktør for vw i Kolding, for han har et lokale vi kan benytte som klublokale hvor der også vil være plads til at vi kan gå og skrue og lave det hyggeligt.
Er folk interesseret i hvis det bliver aktuelt evt at skulle give et lille mdr beløb til leje af faciliteterne???
Jeg vil lige vide hvor stor interessen er omkring at få startet en klub op i trekanområdet inden jeg begiver mig igang med de store forhandlinger.

Folk med interesse kan evt også fange mig på mail: vwkoldinghus@hotmail.com eller på tlf:61109175

Håber folk er interesserede!
-------------------------------------------

http://www.eca.mono.net
(permalink) spunken Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Hejsa. Det lyder da som et rigtig godt skridt i den rigtige retning.

Kunne godt være int.
Der er for mit vedkommende desværre bare lige 2 små problemer.
1 - At min bus nok ikke komme på vejen sådan inden for den nærmeste fremtid.
2 - At tid har jeg alt for lidt af, så jeg vil nok ikke kunne yde ret meget.
Tænkte at jeg lige så godt kunne melde rent ud, så du ikke regner med 100 %, og kun får 10 %...

Hvor meget regner du med at en evt. leje vil løbe op i ?
(permalink) Ex-pro30 Member
Skrev for 17 years siden | | | |
Jamen det lyder sgu da godt...

Jeg er pt meget i kbh men vender hjem til jydelandet til sommer feriens start...

Har forresten købt mig en boble mere og denne er sgu på plader... ;-)

Reply »

You must log in to post.