Først for på Fynssiden, når man kommer over den gamle bro fra jyllandssiden på landevejen mod Odense, ligger der et cafeteria som hedder Karolinelund, på venstre hånd med en rimelig stor parkeringsplads og et lille stråtægt hus på.
Vildt god idé at mødes v. Karoline ( som det jo egentlig bare hedder... )
Der er i forvejen rigtig mange som mødes der, den første søndag i måneden kl 14.00 med deres gamle biler, ca 100 vil jeg tro, på en god dag.
Det er rigtig hyggeligt, men der har længe manglet nogle til at vise VW-flaget. Håber at se mange af jer der.
Har selv en VW bus men den kommer nok ikke på hjul det første stykke tid, desværre...
Jeg kører fra Løgumkloster kl. 11:30, i adstadigt tempo ad landevejen via Haderslev, Kolding langs havnen til middelfart. Jeg er ikke så kendt i Kolding, men måske i har et sted på min vej vi kan mødes.
Skal vi mødes på SHELL på Haderslevvej i Kolding. Jeg er der fra 1215 til 1230 i hvert fald.
Til Dosser, så er det den shell der ligger i krydset hvor du kan køre på motortrafikvejen.
JAAA det var så et ringe fremmøde i dag i Middelfart , men rart at der da kom NOGEN i det hele taget!
Er vi virkelig ikke flere i området der kører luftkølet???
Det var fint at få sat ansigt på nogle enkelte herinde fra ;-) ja, vi kørte nok tidligt igen, det tager jo ikke så lang tid at "sparke dæk" på 4 VW'ere ;-)men så fik vi da set hvad nogle andre har fået vinteren til at gå med.
Vi aftalte at prøve at gentage det hver den første søndag i måneden, så må vi se om der er flere der har fået mod på at møde op søndag d.6 august :-)
Jeg vil være der hvis ikke jeg ligger begravet i hushandel (skulle jo gerne have et større værksted til vinter :-)
Tjaa, vi var der ved 13 tiden i søndags, men måske vi skal flytte det frem til kl.14 der så der ud til at komme nogle amerikanere og mini'er samt lidt andet af ældre dato.
Men lad os få nogle tilkendegivelser.
Kl 14 er bare helt ok, men kommer ikke med VW, men mini...
(permalink)ThundercatMember
Skrev for 18 years siden
| | | |
Hej
Vi ville da bare lige høre om den 6. august stadig er på? Nu er vi nemlig osse fint kørende:-) I så fald hvad tid blev I enige om og skal der igen køres i "karavane" fra Shell?