Kørt max. 500 km.
Min boble er nok væk i næste uge uden motoren, så hvis nogle vil ligge billet ind på den nu, så skal de være velkomne.
Når min boble er kørt vil motoren kunne afhentes.
Lidt info:
Ca. 180-200 hk
Ladetryk: 1.2 bar
Max. moment mellem 3-6000 omdrejninger.
Standard krumptap og plejlstænger.
Chrom skjolde + ventildæksler
Gammel type blæsehus.
Alu oliepåfyldning med filter udluftning.
Alu powerpulley med grad inddeling
Flugtboret AS blok med nye lejer og full flow.
HD oliepumpe med full flow aludæksel.
Nyt 1914 Mahle cylindersæt (Smedede stempler)
Nye 044 toppe
Engle W-110 knast
7:1 kompression ved hjælp af afstandsringe under cylindrer (=Højt ladetryk uden tændingsbanken)
Special lavet turbo kit med 2" rørføring (dimensionerne har kapacitet til min. 300 hk)
Garret T-3 turbo i et drawthrough setup
Lavet med de rigtige silicone slanger overalt.
2 karburator setup medfølger komplet med manifolde:
- En dobbelt 40 mm weber (Monteret og justeret)
- En 650 cfm 4-portet carter incl. dysekit. (Langt bedre træk end med weberen)
Boltede vippearme
Kraftig elektrisk benzinpumpe
Kennedy stage 3 kobling
Scat løftestænger
Lambda sonde til justering (Jeg viser dig hvordan du læser data fra den)
Udstødnings wrap til en syg meter-pris.
+ diverse jeg ikke husker lige nu.
Leverer det sygeste træk du har prøvet i en boble.
100-180 km/t på et øjeblik
Drift temperatur ca. 90 grader
Pris: 35.000 kr.
Min boble er nok væk i næste uge uden motoren, så hvis nogle vil ligge billet ind på den nu, så skal de være velkomne.
Når min boble er kørt vil motoren kunne afhentes.
Lidt info:
Ca. 180-200 hk
Ladetryk: 1.2 bar
Max. moment mellem 3-6000 omdrejninger.
Standard krumptap og plejlstænger.
Chrom skjolde + ventildæksler
Gammel type blæsehus.
Alu oliepåfyldning med filter udluftning.
Alu powerpulley med grad inddeling
Flugtboret AS blok med nye lejer og full flow.
HD oliepumpe med full flow aludæksel.
Nyt 1914 Mahle cylindersæt (Smedede stempler)
Nye 044 toppe
Engle W-110 knast
7:1 kompression ved hjælp af afstandsringe under cylindrer (=Højt ladetryk uden tændingsbanken)
Special lavet turbo kit med 2" rørføring (dimensionerne har kapacitet til min. 300 hk)
Garret T-3 turbo i et drawthrough setup
Lavet med de rigtige silicone slanger overalt.
2 karburator setup medfølger komplet med manifolde:
- En dobbelt 40 mm weber (Monteret og justeret)
- En 650 cfm 4-portet carter incl. dysekit. (Langt bedre træk end med weberen)
Boltede vippearme
Kraftig elektrisk benzinpumpe
Kennedy stage 3 kobling
Scat løftestænger
Lambda sonde til justering (Jeg viser dig hvordan du læser data fra den)
Udstødnings wrap til en syg meter-pris.
+ diverse jeg ikke husker lige nu.
Leverer det sygeste træk du har prøvet i en boble.
100-180 km/t på et øjeblik
Drift temperatur ca. 90 grader
Pris: 35.000 kr.
-------------------------------------------
https://www.dataerklaering.dk - Dataerklæring til din bil
https://www.dataerklaering.dk - Dataerklæring til din bil