Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

Buggy sælges SOLGT

Tags:
No tags yet.

(permalink) FrostyRacing Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Det var ikke mig... bød ellers 5 minuter efter den kom på. Hvem var den heldige...?
-------------------------------------------
http://www.aircooled.dk
Er fra AA
(permalink) Heide Member
Jeg ville gerne have givet hvad han selv havde givet for den i sverige HEHE hvem ville ikke det, jeg vil så også indrømme jeg havde sgu også ville tjene den profit der er at tjene.... folk der bliver stødte over at folk tjener penge på at sælge sin bil igen, burde sku også at klage over at købe smør ved købmanden de tjener sku også på det,,,

hvis folk gerne vil købe billigt kan de bare selv hente dem i sverige Sværere er det ikke jeg har sku selv hentet 5 Buggyies i sverige jeg har ikk sat noget til på det....

OG FUCK DET SJOVT AT F
(permalink) niels-erik Member
Anonymous skrev:
Hej - jeg sidder her og falder over denne side uden at vide at sådan eksisterer. Jeg er selv på udkig efter en cab. VW af seneste type inden den forsvandt fra produktion - vel noget med 1972 ??

Er der nogen der kender til en klub eller lign. hvor man kan finde gode eksemplarer til rimelige priser.

Venlig hilsen

Richard

richard.strand@webspeed.dk

Opret dig som bruger herinde, så kan du sikkert også finde hvad du søger!
Hilsen Niels Erik

-------------------------------------------
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) Anonym Member
udbud og efterspørgsel - kald mig bare kapitalist - Prisen er vel hvad folk er villige til at gi' Tillykke med salget - var desværre ikke på i weekenden, det er godt nok en af de flotteste buggyer der er handlet på det sidste - WOW !!
(permalink) Diabloen Member
Det er altid rart med lidt opbakning. Den nye ejer hentede den idag, og håber han bliver glad for den. Jeg mener det var en rimelig pris for den. Men for helvede, der går sgu en følelse igennem én når man ser den forlade sin parkeringsplads!

Reply

You must log in to post.