Nu er jeg ikke mester i kaburatore men min 1914 motor har ikke de heste den skal have og kb manden mener der er mine dyser der er forkerte, selvom den er blevet justeret ved viborg autoteknic, men den kører squ ikke bedre af den grund de brugte en helv time på at justere tænding kabs og have den på rullefelt så tror ikke på den blev justeret. Mit lille pinlige spørgsmål er så dyserne er det ikke dem jeg kan se når jeg tager luft filteret af så sidder der to høje dyser hvilket jeg tror er luft dyserne ikke? Og så sidder der to lige under hvor benzinen kommer ind i kaburatorene det er hovede dyserne ikke??
Kb manden mente at luft skulle være 220 dyser og hovede dyserne skulle være 170 hvad tror i?
Det er en 1914 motor 044 toppe lettet svinghjul w110 knast og en vende højde på 1,2..
Kb manden mente at luft skulle være 220 dyser og hovede dyserne skulle være 170 hvad tror i?
Det er en 1914 motor 044 toppe lettet svinghjul w110 knast og en vende højde på 1,2..