Ring: 28118212
kan det lade sig gøre uden at afmontere karossen?
Ja det kan.
Men tænk dig godt om. Jeg har lavet mine biler med IRS. Og det er ikke bøvlet værd. Jeg syntes ikke de kører bedre og jeg tror den uaffjedrede vægt bliver større. Jeg har faktisk overvejet at bygge min speedster tilbage til svingaksel.
HVAF.. er det for noget ævl at fyre af Frank ??? ET IRS bagtøj kører UBETINGET bedre end svingaksel. - Nej, man kan ikke sænke bilen helt så meget. Men på den anden side, hvis du bare ligger og tøffer i 4. med 1500 omdr. mærker du nok ikke den store forskel.
Du kommer simpelthen over knæet, hvis du bygger den til svingaksel, og især med resten af køretøjet i baghovedet. Hvis den kører mystisk er det med 90% sansynlighed sporingen. Og det kan være BÅDE for og/eller bag der er noget galt.
T
over knæet det vil jeg sku godt se "to gamle mænd der spanker" ha ha ha
Hvad skulle være så godt ved IRS ? Hvad er det IRS gør bedre. Andre steder end i Hr. Ralph Naders verden ?
Hej Farmer
Mht hjulindstilling: Hvad vil du anbefale på baghjulene? Er sænket til negativ camber ca5 grader. Hvad med spidsning?
Lang buggy med let peppet type 4. Ca 85-90 Hk
Hilsen lambove
IRS eller svingaksel ? En IRS skal spidse lidt (toein) en svingaksel skal sprede (toeout)
Det er en svingaksel. Tak for svaret.
lambove
Nu syns jeg I skal holde jeg til emnet i dette indlæg.
Fordele ulemper ved konvertering til IRS kan jeg gå med til, men lad os holde denne how to fri for andre emner.
Det var heller ikke min mening Søren. Det var kun at der var en der spurgte om man kunne lave ombygningen med karrossen på, at jeg mente det ikke var bøvlet værd. Det vil være noget besværligt at lave det pænt på oversiden.
Den jig du laver. Kan den bruges i begge sider, eller laver du to ?