Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  How To: IRS beslag på svingaksel bund

Tags:

(permalink) SorenJ Member
Skrev for 13 years siden | | | |

Det var ikke rettet mod nogen specifikke, men mere en generel kommentar.

Men Frank, jeg er enig med dig i, at det vil være svært at lave rigtigt pænt med karosseriet på. Jeg ville bande længe og inderligt ved at skulle slås med karosseriet og ikke kunne komme til med værktøjet.

Den jeg jeg lavede kunne kun bruges i den ene side på grund af vinklerne bærearmene sidder i. Derfor ombyggede jeg jig'en efter den ene side var færdig. Sidenhen er den blevet lånt ud, og aldrig retuneret.... sådan går det nogle gange.

Om det er besværdet værd... det har jeg aldrig rigtigt gjort op med mig selv. Jeg er glad for min svingakselbil, netop på grund af svingakslerne - de er med til at gøre køreoplevelsen forskellige fra min "moderne" hverdagsbil fra 1992, og viser med tydelighed den udvikling der har været i bildesign.
På den anden side, jeg er klar over hvor meget bedre en 1302/1303 kører med IRS og McPerson ophæng.

-------------------------------------------
Ring: 28118212

Reply

You must log in to post.