Bilen er ikke homologeniseret, jeg kører godt nok i den såkaldte rallyklasse, men bilen er ganske normalt synet..
Lidt om den:
Bur som er lavet efter DASU regler(FIA).
Undervogn:
Sænket 40 mm i foran
De røde plastbøsninger i hele undervognen
Fuld negativ camber foran
Røde Koni dæmpere for og bag
Type 3 bremser bag
Mangler desværre nogle skiver til foran:(
Motor/gearkasse:
Gearkasse ophængt i de gule plast ophæng(rhino mener jeg de hedder)
Gearkassen er en AH
Kobling 200mm med en lidt bedre lamel end std
Motor er 1300
2 Dobbelte 36 Dells
Sump
Fuldflow oliesystem
Topstykker er fræst til max comp.
3 vinklet ventil arbejde
Portet og matchportet manifolder
Tarmslyng med tilhørende hjemmelavet potte fra en citroen AX
Credits går til T, for sine gode råd og vejledning og arbejdet på mine topstykker:)