Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:46 KTP: Ktp
19:06 jbl: Type 3
17:05 tobje1000: Tobje1000
22:36 John Pedersen Skagen: Jo det kan man sagtens http://vwnettet.dk/topic/219319
21:22 Den halvblinde: Desværre ik
13:33 my56vw: 1303
18:10 Michael Munk: Kan man ikke længere søge herinde

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  2275ccm, dur det?

Tags:
No tags yet.

(permalink) Anonym Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Er der nogle som har erfaring med at bygge strokers til t1? Har i nogle gode råd eller fif?
Jeg har en 1914, som jeg overvejer at bygge om med en 82 mm krumbasker i stedet for min standard. Men hvad skal der laves eller ændres? Skal blokken frigøres? og knasten? Jeg har en scat c25, 044 toppe og 40 idf' er som skal genbruges. Skal jeg holde fingrene væk eller kan det anbefales? Den skal i en bus, så den skal have lav kompression og trække hos 100 bryggerheste!
(permalink) Anonym Member
Skrev for 19 years siden | | | |
og strokerstempler skal den vel også have?
(permalink) Frank_Andersen Member
Skrev for 19 years siden | | | |
Med 94 skal du nok ikke regne med mere end 40-50000 km. Men det er måske også 5 år ?
Frontmonteret oliekøling og styr på oliepumpe og reduktionsventiler så smøresystemet virker.
Og tro mig de originale dele er bedst.
Ja den skal nok prøvesamles over flere gange og kontrollers for frigang til delene når deb bliver så stor. Men det skal du allerede ved 74 i slag.
-------------------------------------------
Jeg beklager, men nogle af billederne er taget med et Canon spejlreflekskamera.

Reply

You must log in to post.