Bare fyre nogle flere guldkorn af!!! Det er top nice indlæg det her.
Anonymous skrev:
Motoren kan godt drille lidt at få til at falde ind i flangen på gearkassen.
Ofte er det fordi strålerne i koblingsnavet står imod strålerne på hovedgearakslen
i stedet for at glide sammen.
Det hjælper som regel at sætte bilen i gear og tørne motoren med en skruenøgle,
så falder den som regel ind.
Det er naturligvis også vigtigt, at koblingsnavet er centreret i trykpladen/trykfoden. Dette er som regel kun et problem hvis trykpladen/trykfoden
har været afmonteret ved f.eks. skift af koblingsnav.
Martin
hoodrider skrev:
det er sgu godt gået og interessant læsning.
jeg skal nok huske og gemme de ting jeg skifter ud hen over vinteren og dit navn er "næsten" allerede skrevet på dem ;)
mvh
frank
dRjENSEN skrev:
Jaja.. forhåbentligt uden at lyde alt for gammel og mandschauvinistisk, så synes jeg det er rigtig cool at se en pige ordne sin gamle folkevogn fremfor bare at sætte kæresten til det.. Thumbs up herfra
Jeg kan forresten også varmt anbefale dvd serien fra bugmevideo, den er for både begyndere og øvede. Og et billed siger jo som bekendt tit mere end tusind ord ;-)
Nu spørger du også til hvorfor bilen kun lader med 6.1v når lyset er tændt.. En seksvolts automobil som din lader vel ikke med meget mere!? eller hvad ;-)
snibeke skrev:
Jeg bliver nok snart nød til at krybe til korset og trille op til Morten http://aircooledboxer.dk og få ham til at kikke på det der strøm fænomen, for nu fatter jeg da ikke en bjælle mere...
JAN_VW skrev:
Der er en stel fra batteri til bundplade. Lige ved siden af.
Og en stel fra gearkasse til undervogn. I den forreste del af gearkassen, tæt ved det forreste gearkasseophæng.
Jan_vw
JAN_VW skrev:
ikke billede pt. Men der er kun 'et stelkabel. Plejer at være et fladt "flettet", på omkring 20 cm