Jeg betalte 1500 kr for fragten, men så kom der som en overraskelse 1500 kr ekstra for håndtering i DKK havn. Et meget højt gebyr taget i betragtning at selve fragten kun kostede 1500 kr.
virring skrev:
hvad er det du skriver er det en "buggy" for så må du da ikke have døre i må du??
SJN skrev:virring skrev:
hvad er det du skriver er det en "buggy" for så må du da ikke have døre i må du??
Hvorfor ikke ??? hvor står det ???
Min mania er da også indregistreret som en mania buggy ....
Tror at hovedtrækkene efterhånden er :" er den opkortet, er det en buggy...."
virring skrev:SJN skrev:virring skrev:
det var bare det jeg troede, dvs. at min linder buggy, kan jeg bare smide en porche karrosse på, og så er det 10-4 ? skulle undre mig meget om synsmanden kan huske lige nøjagtigt hvordan den så ud den dag den blev synet. jeg vil jo mene det er en replica, og dermed en hel anden afgift, men superfedt at det er en buggy, jeg må have sparet sammen til noget porche-wannabe-badekar.
eller er jeg helt galt på den?
Haardberg skrev:virring skrev:SJN skrev:virring skrev:
det var bare det jeg troede, dvs. at min linder buggy, kan jeg bare smide en porche karrosse på, og så er det 10-4 ? skulle undre mig meget om synsmanden kan huske lige nøjagtigt hvordan den så ud den dag den blev synet. jeg vil jo mene det er en replica, og dermed en hel anden afgift, men superfedt at det er en buggy, jeg må have sparet sammen til noget porche-wannabe-badekar.
eller er jeg helt galt på den?
en buggy og en speedster er ikke samme længde så der skal skares noget i eller du skal save den over igen og sætte et længere forstykke på. Men det må du jo ikke hvis man følger reglerne ;-)
Lennart
Sobygaard skrev:
I bund og grund er det vel ligemeget hvad man kalder sin bil - Sålænge synsmanden mener at det er forsvarligt lavet, tror jeg ikke han bekymrer sig om hvad man kalder sin bil.
Sobygaard skrev:
Så kom den endelig tilbage fra maler, så nu bliver resten af weeenden brugt i garagen