Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

der er mange måder man kan lave buggy på...

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gustav_t Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Kan sagtens sige kulfiber... KULFIBER
Men jeg kan også sige marcipanbrød, men det betyder ikke at jeg vil bygge en bil af det.

G.

P.S. de biler jeg har haft der var fra 90érne har jeg smidt ud, sammen med min motorola klaptelefon, en discman og skifterammer i fugleøje"træ"
-------------------------------------------
1951 Type1 1967 type34 1967 Fastback
1964 Type2 1969 callook
(permalink) Lars Olesen Member
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
SorenJ skrev:
Man skal ikke være bange rust. Det er bare naturens måde at sige "tak for sidst"

Hæ Hæ søren ...syns du er sjov :)
Vibeke
(permalink) Anonym Member
snibeke skrev:
SorenJ skrev:
Man skal ikke være bange rust. Det er bare naturens måde at sige "tak for sidst"

Puhaaa så er jeg godt nok god, for jeg har dæleme fået mange TAK fra naturen HE HE

(permalink) mathiasen Member
Nu ved jeg ikke hvem niels hentyder til, men det kunne være mig!

Mit indlæg var hverken ment som tilsvining eller nedgørelse af andres biler.

Er vwnettet fuldstændigt humor og ironi forladt for tiden? Synes alle bare bitcher over ingenting!

I'm out on this one!
(permalink) BuggyBoy Member
hehe - ja der går virkelig bitch-fight i den nogle gange... smiler... Underligt når her er så mange voksne mennesker og én fælles interesse...
(permalink) niels-erik Member
mathiasen skrev:
Nu ved jeg ikke hvem niels hentyder til, men det kunne være mig!

Mit indlæg var hverken ment som tilsvining eller nedgørelse af andres biler.

Er vwnettet fuldstændigt humor og ironi forladt for tiden? Synes alle bare bitcher over ingenting!

I'm out on this one!

Og nej det var så ikke dit indlæg jeg mente,Det er mere at hvergang der tales om stil herinde-Så ender det med mere eller mindre skjulte hentydninger, af negativ karakter, til de buggyer som IKKE ligner en original peter lindner.
Og ja det er da meget underholdende- De første 5 gange, men så er det altså ikke sjovt mere.
Smag og behag er forskelligt, og det er evnerne hos os brugere også. Men jeg har lagt omkring 1000 timer i min buggy+ en masse guld. Så kan jeg godt blive lidt irretabel, når nogen "pisser" på den. Især når det sker for 117ene gang.
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
(permalink) supersteff Member
Møjn jungs und mædels

Jeg var til træf på Tåsinge med min datter på 5 år. Der var en tegnekonkurrance for børn, og stort set alle børn prøvede at tegne Niels Eriks Buggy. Så kom ikke her. Bilen tilhører fremtiden, for bilen er åbenbart elsket af de små spirende nye VW-nørder. Min datter synes den var den flotteste.

Kunne ikke lige lade være.

Men ellers synes jeg bare man skal glæde sig over mangfoldigheden af mere eller mindre vanvittige ideer, og have respekt for det arbejde folk har udført. Det jeg så godt kan lide ved VW folket, og det er uanset Buggy eller Bobbel, det er den begejstring der er. Voksne mennesker begynder at lyse i øjnene, og nogle kan slet ikke holde op med at snakke igen. Det er sku leg, liv og glade dage.

Amen

(permalink) andreas4321 Member
det gør ikke så meget om det er lavet lige... bare det lige er lavet:-)
(permalink) Lange Member
Hvorfor træde ud af mængden når man kan ligne alle de andre!
Gud bevare Danmark, jeg er skredet!!!
Faketurkey.jpg

Type 1 Oval 1955 / Type 14 Ghia Kabriolet 1962

41791477
(permalink) SorenJ Member
[quote=niels-erik]Men jeg har lagt omkring 1000 timer i min buggy+ en masse guld.

Er guld ikke pisse tungt? Jeg kan forstille mig at det giver en fordel med bedre vejgreb for buggyen om vinteren, men til dragrace er det vel en ulempe.

;)
Ring: 28118212
SorenJ skrev:
[quote=niels-erik]Men jeg har lagt omkring 1000 timer i min buggy+ en masse guld.

Er guld ikke pisse tungt? Jeg kan forstille mig at det giver en fordel med bedre vejgreb for buggyen om vinteren, men til dragrace er det vel en ulempe.

;)

Søren du bliver bare ved, kunne du ikke hoppppppe uuddddd af denne tråd

Ja helt personligt synes jeg da at Søren skulle blive i denne tråd..han har da humor og selvironi, der er til at tage at føle på... :)

Så ignorer dog dem der skriver noget i ikke kan lide at høre... det er det jeg siger til mine børn også...Det er da lige meget....hvis du elsker din bil er det da fløjtende ligemeget om jeg kan li den :)

Og kan i snart huske hvordan denne tråd startede, eller har i snart for travl med at sidde og surmule og pille navler...gå ud og skru på jeres dejlige biler, find andre sjove/anderledes/aparte buggyer som vi kan se billeder af i denne tråd som det jeg har fundet fx. (den er da anderledes...hvad hedder den model mon ??)
, og lad os totalt uvidende på det område lære noget af jer, det eneste jeg lærer her er da hvordan man ikke skal bruge sin tid, man skulle tro i var præmenstruelle ...H
bug2_01.jpg

Anonymous skrev:
SorenJ skrev:

;)

Søren du bliver bare ved, kunne du ikke hoppppppe uuddddd af denne tråd

Super.

Det giver mig bare endnu mere lyst til at skrive. Efterhånden er blevet i tvivl om jeg holder mest af at se kvinde mudderbrydning eller følge diskussioner omkring buggyer kontra alm. VW. Hvis man kan sætte penge på diskussionerne vinder de.

I denne tråd er det derfor mit indlæg nummer 11.

Ud over der har jeg de sidste par dage har jeg tænkt lidt over hvad det generelle problem med en buggy er. Jeg er kommet frem til at problemet må være at en kort buggy er alt for lille til alt det dejlige ekstra lir man kan købe.

Eksempelvis er der kun plads til et par Hella lygter før hele fronten er fyldt. Ligeledes er der kun plads til ca. 8 lygter ved siden af hinanden bagpå.

Modsat kan med på en type 1 have gang i den fulde
HA HA HA SørenJ you go boy ....!!!! Lad os fange anonymus...:)
Vwibeke
P.S. hov Søren du glemte at kommentere den buggy jeg fandt jo
Hella lygter - er der andet du vil vide om den?

Det ser ud til der er lagte mange timer og meget guld i den (tung ser den jo ud)
HA HA HA HA HA HAAA HA ja hvor er du sjov Søren, jeg kan næsten ikke få vejret af dyb dyb dyb latterkrampe!!!
(permalink) t3-mikkel Member
Ahr.. endelig en grund til at skrive i dette forum
Selvom 56K.flashbacks næsten har fået vwnettet ud af mine foretrukne...

Nu er jeg jo selv Type3 liderlig.. og jeg har sgu da flere gange hørt ting som "VW´s svar på en lada" og "Er det en Amazon?"..

Jeg belønner kreativiten i folks verbale nyrehug og bruger ikke tid på at glatte ud og forsøge at konverterer folk til 311 fetishisme, med forståelse og integration..

Jeg har det fint med det jeg gør og skulle jeg en dag ende i sådan et mobilt Familie-Spa, så er historien da den samme...

Ding diiiing....

Dare to be different
(permalink) andreas4321 Member
mobilt famile-spa....
GENIALT navn...
(permalink) REN Member
[quote=t3-mikkel]Ahr.. endelig en grund til at skrive i dette forum
Selvom 56K.flashbacks næsten har fået vwnettet ud af mine foretrukne...

Nu er jeg jo selv Type3 liderlig.. og jeg har sgu da flere gange hørt ting som "VW´s svar på en lada" og "Er det en Amazon?"..

Jeg belønner kreativiten i folks verbale nyrehug og bruger ikke tid på at glatte ud og forsøge at konverterer folk til 311 fetishisme, med forståelse og integration..

Jeg har det fint med det jeg gør og skulle jeg en dag ende i sådan et mobilt Familie-Spa, så er historien da den samme...

Ding diiiing....

Nej Mikkel.. Men forsvaret af Type3én ER jo også en håbløs kamp fra beyndelsen, så jeg forstår udemærket din resignation.
Fetishme (iblandet lidt masochisme) er så vidt jeg forstår da en forudsætning, på linie med et svejseværk, for overhovedet at eje en Type3 ?

R
Tlf: 61713873
Mail: R.E.Nielsen(snaulA)Gmail.com
(permalink) t3-mikkel Member
Såådan...
Der skulle bare lidt orm på krogen...

Nu er svejseværk, Snøfler og dåsepils jo ikke det værste vi har!..
Men hvis det er indstillingen, så er da klart det ender ud i løsninger bygget af hønsenet og 2 komponent.

Masochisme?.. det ved jeg som ik´?
Det må da også gøre røv nas at glide i sådan et badekar?..

Dare to be different
[quote=t3-mikkel]Såådan...

Men hvis det er indstillingen, så er da klart det ender ud i løsninger bygget af hønsenet og 2 komponent.

hørt,hørt!! vi vil svejse og guffe snøfler....
fin tråd, move on.
[quote=t3-mikkel]Såådan...

Jeg tror ikke jeg er med. Altså! du bruger Hansapils som karosseriplade og så glatter du efter med snøfler? Har du husket at tænde for CO2´en?

R

Jaaa jeg ææælsker snøfler...kan man også svejse med dem på en gammel bobbel som min og er det godt mod rust tror i... ja det er jo så ikke buggyrelateret, men det er de andre indlæg i dette forum jo heller ikke.... :)
Har i bemærket at den buggy jeg fandt er med hardtop ??
Vwibeke
ja,jah,men det blir den altså ikke federe af (kun os der guffer snøfler når vi svejser) men sikken skaberglæde og fantasi der ligger i den og alle de andre PKV,r
og det er vel det som at det handler om??
herligt vejr ud og køre.

Reply »

You must log in to post.