Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
16:47 Stæger: Olietrykskontakt
22:03 t2pickup: jacob mener 411 kun er 1700 og 1800ccm ej 2000ccm
16:30 Gollum: stelnummer der starter med 134 hvad betyder det?
13:44 JAN_VW VW-BOBLE ØSTER TØRSLEV: gearkassekoder ??
09:13 Jacob: Findes Typ.4(411) med en 2,0 motor?
09:13 Jacob: finde Typ.4(411) med en 2,0 motor ?
09:15 iversen20: Buggy

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

der er mange måder man kan lave buggy på...

Tags:
No tags yet.

(permalink) SorenJ Member
Skrev for 18 years siden | | | |
Anonymous skrev:
HA HA HA HA HA HAAA HA ja hvor er du sjov Søren, jeg kan næsten ikke få vejret af dyb dyb dyb latterkrampe!!!

Nej faktisk ikke. Men pas på at du i dit had til mig ikke glemmer at tage en mundfuld frisk luft. Jeg vil ikke være årsagen til at annonyme indlæg forsvinder.

Husk på jeg er her ikke for at gøre din dag bedre.
-------------------------------------------
Ring: 28118212
(permalink) Rasser Member
SorenJ skrev:

Nej faktisk ikke. Men pas på at du i dit had til mig ikke glemmer at tage en mundfuld frisk luft. Jeg vil ikke være årsagen til at annonyme indlæg forsvinder.

Husk på jeg er her ikke for at gøre din dag bedre.

Så må du være her for at gøre min dag bedre... jeg nyder hver en provokerende sarkastisk/ironisk bemærkning du fyrer af!
Selvfølgelig kræver dine bemærkninger (for at de bliver rigtig morsomme) en på den anden side der ikke fatter sarkasmen eller den åbenlyse provokation - - - men dem mangler vi heldigvis ikke her på vwnettet ;-)

længe leve et fantastisk indlæg

1966 Type2, 1957 Karmann Ghia
(permalink) klokmose Member

Så må du være her for at gøre min dag bedre... jeg nyder hver en provokerende sarkastisk/ironisk bemærkning du fyrer af!
Selvfølgelig kræver dine bemærkninger (for at de bliver rigtig morsomme) en på den anden side der ikke fatter sarkasmen eller den åbenlyse provokation - - - men dem mangler vi heldigvis ikke her på vwnettet ;-)

længe leve et fantastisk indlæg

syntes det er gået for langt, der må være plads til alle! så ville sætte pris på, hvis den åbenlyse provokation og hetz mod buggyer stopper lige nu

så i tråd med tidliger indlæg, får i lige et par billeder vi alle kan glæde sig over og det skal jo ikke gå op i vw det hele

først et til metal folket
og så et der helt sikkert vil falde i buggy folkets smag masser (-;
ratrod.jpg
53.jpg

(permalink) REN Member
Der er da masser af rigtig fede stål biler derude..

http://www.geocities.com/kafergrup/volks84crash.jpg

Måske den her:

http://www.centralalvwclub.com/crash.bmp

Eller hvad med her:
http://www.centralalvwclub.com/dubfire.jpg

Således, grov ud over alle grænser, vil jeg ærbødigst retriere fra denne tråd.

R
Tlf: 61713873
Mail: R.E.Nielsen(snaulA)Gmail.com
(permalink) SorenJ Member
Ok, fair nok. Vi stopper her, men....... Hvad endte kampen? (fuck jeg kunne ikke dy mig)

UNDSKYLD!

Jeg mener virkeligt at jeg stopper nu. Altså som i nu....
Ring: 28118212
(permalink) andreas4321 Member
punktum.
(permalink) Anonym Member
puke.jpg

[quote=niels-erik]Tja . det er okay at indtil flere, bruger enhver lejlighed til at svine min og andre ombyggede buggyer til.
Men pisser man på mig så kan man lige så godt stille sig op og pisse mod vinden- eller sagt på en anden måde- Jeg pisser igen.
Denne tråd startede rigtigt underholdende med et foto af en temlig aparte buggy. Og ganske få indlæg senere er der en som skal "pisse " på de buggyer som ikke er old school 70 stil.
Hvornår har i set en buggy ejer drøne ind i en af jeres indlæg om bobler, og fortælle at den eller den model er noget tecnomatros aktig og burde ligne en model 19XX.
I har jeres smag- vi har vores. Jeg behøver ikke læse om jeres mening i hver anden tråd herinde.
Hvis jeg fortalte min mening om nogle af de stilarter der er mellem bobler. ville de pågældende ejere sgu nok også fare i tastaturet.
Så det gør jeg nødigt- og nej jeg er ikke fornærmet.
Hilsen Niels Erik

Hvis du tisser helt ukontroleret i alle retninger er en glasfiberbil med hard top det rette valg for netop dig.
Jeg tager ydmygt mine ord om buggyer i mig igen og bøjer mig i støvet.

Jeg kunne linke til en side om urininkontinens (sværere ord end kulfiber), men vælger at lade være.

G.

Hvorfor er det at buggyejere tror at de har fat i et helt unikt koncept?

Det er sgu da bare en kort bund med en købe fiberskal på... Det tangerer lidt at sy sit eget denimtøj - Grimt men brugbart!

Anonymous skrev:

Det er sgu da bare en kort bund med en købe fiberskal på... Det tangerer lidt at sy sit eget denimtøj - Grimt men brugbart!

Godt gået ANONYMOUS!!!!! nu var tråde lige ved at skifte til det de fleste her på vwnette kan bruge til noget, nemlig vores BILER OG TEKNIK.

Hilsen Ole Roskilde
Anonymous skrev:

Din viden om buggyer tangerer når 3 årige børn taler om sex!!!!!
(permalink) Andreas Member
Hvorfor er det at folk ikke skruer bil, i stedet for alt det mudderkastning her?
MIB Aalborg
(permalink) teknisk uheld se ny snibekeprofil Member
Det er da meget sjovere at læse i det her indlæg end fx at skifte olien på min bil...og mudder er lettere at vaske af..... hi hi så kast bare :)
Og som jeg ser det er mudderkastningen hovedsageligt fra folk, der bare er totalt humorforladte...og bliver sure :)

Jeg synes at det er skønt at vi kan tage pis på hinanden med ET GLIMT I
de_20nieuwe_20vw_20buggy_20tdi.jpg

(permalink) niels-erik Member
Ja men så behold da endelig denne tråd til at kaste mudder på buggyer- så kan der forhåbentlig holdes en god tone i resten af vw nettet.
Det var mit sidste indlæg i denne tråd!
Hilsen Niels Erik
En buggy ser bedst ud med originale centerline!
[quote=niels-erik]
BuggyBoy skrev:
En buggy stationcar... nej nu stopper i sgu... mener i seriøst at det er god stil???
Smiler... alle må have deres smag... jeg synes bare den minder mig om postmand per med den bagende... hehe... Ikke lige det jeg umiddelbart forbinder med en buggy...

Hvis den stod i min indkørsel ville jeg nok pille dæk og fælge af den og sende resten til kommunekemi :-D hehe... Men sådan er vi jo så forskellige...
Der er sikkert også mange der ikke bryder sig om min bil men sådan er det jo...

Det er jo lidt som med kvinder også... Nogle kan li de hurtige, nogle de brede, de smalle, de "sænkede"... hehe... smag og behag...

Motoren kan måske også genbruges-Men ellers har du ret!!HE HE
Hilsen Niels Erik

I REST MY CASE....

Jeg kaste ikke mudder efter buggyer det klarer i fint selv....
Dejligt at vi kan klare dette i en voksen tone...
AAAH solen skinner i dag , er det ikke dejligt :)
Og for endnu engang at prøve at genoptage tråden "der er mange måder man kan lave en buggy på ...
Her er så blondine/pige/tøse modellen....Det er så også en mulighed
Vibeke
images.jpg

(permalink) BuggyBoy Member
Der er jo mange stilarter inden for buggyer - derfor jeg synes de er spændende...
Jeg siger ikke at dem her er kønne, siger bare der er stor forskel...

Og så lige et gammelt reklamebillede som blev taget dengang de første buggyer kom til dk...
PCBGLM48.jpg
predatorblue11.jpg
_glen3.jpg
great1_i.jpg
Image4.jpg

Snibeke
Det er da meget sjovere at læse hvor lavt folk kan synke end at skifte olien på min bil...og mudder er lettere at vaske af.....

JA du kan vaske mudder af!!!! det lader til du er en af dem som også har et matrikelnr. i stedet for et personnr. og SELF
Buggyboy ...billede nr. 3 den er sku da for sej syns jeg..
Prøv at se en underlig galaktisk månebil de kalder den en buggy, men døm selv.... er det en buggy??
Vibeke
superbuggy.jpg

(permalink) Biffo Member
Mon ikke der er en rigtig konfliktsky ung mands forsøg på at gøre alle tilpas .. hø

Det kommer der nu aldrig noget godt ud af, så vi skal da endelig fortsætte med at dele verbale tærsk ud til hinanden - vi bli´r aldrig enige, men indtil der dukker noget mere fornuftigt op at lave, kan vi da stive vores vaklende selvværd og mangel på selvtillid af, ved at klapse nogen anderledes tænkende...

Fortsat rigtig go´ jagt derude...

Med cirkelspark og blodtud
Biffo
Biffo skrev:
Mon ikke der er en rigtig konfliktsky ung mands forsøg på at gøre alle tilpas .. hø

Det kommer der nu aldrig noget godt ud af, så vi skal da endelig fortsætte med at dele verbale tærsk ud til hinanden - vi bli´r aldrig enige, men indtil der dukker noget mere fornuftigt op at lave, kan vi da stive vores vaklende selvværd og mangel på selvtillid af, ved at klapse nogen anderledes tænkende...

Fortsat rigtig go´ jagt derude...

Med cirkelspark og blodtud
Biffo

Hæ hæ...du får lige et nyrestød fra mig ....Ilm
ypeekayiii- nu fik vi (de anonyme )igen ødelagt en tråd herinde.Keep up det gode arbejde,så er der snart ikke flere brugere tilbage.
(permalink) Anonym. Member
Anonym skrev:
ypeekayiii- nu fik vi (de anonyme )igen ødelagt en tråd herinde.Keep up det gode arbejde,så er der snart ikke flere brugere tilbage.

NU er det altså ikke sjovt længere...

Reply

You must log in to post.