Mit VWnet

Har du ikke en konto endnu? Få mere ud af VWnettet, opret dig som bruger her og nu - helt gratis...
Shoutbox
23:29 Sxnder: Brændstoføkonomi
07:50 Variant: Tylle 2. Hvis det er en 412LS er det en 74 model. Ellers hedder den LE. Men kan selvfølgelig godt være registreret første gang i sent i 73
16:25 Tylle2: Hvordan finder man nyprisen på en VW412 LS Variant årg. 73 ?
18:06 Gregers: gregers72
10:22 runex: 1302 tagsænket
21:11 Genau: Glædelig jul og Godt Nytår.
17:07 Dillen: - "Hvad bil kører han?" - "Ingolf Thor".

Du kan se seneste shout historik her...
Sponsorer
Hovwdiaudi
Kit og buggy service
Get back on track
Classic vw parts

  Køb af bus!

Tags:
No tags yet.

(permalink) Gonzo Member
Skrev for 12 years siden | | | |

den mangler denne - men den er til at finde/lave for en fornuftig penge..
også lige et benzinur der bør skiftes , but that's it

-------

Men spørgsmålet er hvorfor den har været taget af? Om nogen har stjålet den eller om den er blevet væk efter en eventuel omlakering. Så er det måske ikke original lak

(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

det er nemmerer at tage af når det skal poleres , både liste og bil - værre behøver det såmænd ikke at være ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)
(permalink) johnpetersen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Hej,

SÅ HAR JEG KØBT EN EARLY BAY KOMBI BUS FRA 1968 - TAK FOR HJÆLPEN.

Bussen er i super god stand - Har INGEN rust. Jeg tror at den er patina i det hvide lak overst. Derudover, har den original inventar i form af bagsæder og skab. Køkkemnet mangler og jeg er ikke sikker på om forsæderne er originale. Men alle sæder skal ombetrækkes og gulvet skal laves/ skiftes. den har iøvrigt også roofrack:-)

Jeg er ikke den store kender, så jeg vil gerne høre jeres mening om at skifte de to forsæder ud med en bænk. Der er nogle sæder men jeg ved ikke om de er originale. Er der nogen der har billeder af originale forsæder?

(permalink) Stodderkongen Member
Skrev for 12 years siden | | | |

Fedt! Hvis det er en org walk through så lad det være.. det er faktisk meget rart med lidt plads oppe foran og mulighed for nemt at kunne komme om bagi. :) tillykke med din early bay!

-------------------------------------------
Lowering a bus is like a getting a boob job for a chick, always wishing you had gone bigger..
(permalink) Bornholmer Member
Skrev for 12 years siden | | | |

når du ombetrækker sæderne, så sats på orginalt udssende betræk, kan fåes til alle vw'er - skal den sælges igen ;som du beskriver, så tjener det sig selv hjem.
og tillykke med den - også selvom den mangler en sprosse i forruden ;0)

-------------------------------------------
Randers Jeg BOR I RANDERS - stik mig en Mokai for fan ;-)

Reply

You must log in to post.